کد خبر 1338156
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
جزئیات حادثه ریزش چاه در میدان بهاران/ مرگ یک نفر تایید شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر ریزش چاه در میدان بهاران خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی در خصوص حادثه تخریب و مرگ یک نفر در چاه واقع در میدان بهاران گفت: ساعت ۱۱:۵۶ ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب چاه و گرفتار شدن فرد در داخل چاه به آدرس میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید:

مرگ مادر و دختر در آبگرفتگی پل سیرجان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در کنار خیابان چندین حلقه چاه با فواصل مشخص و با کاربری انتقال و هدایت فاضلاب‌های تولید شده، حفر شده است.

وی تصریح کرد: این چاه‌ها معمولاً به عمق شش متر بودند و انتهای همه این چاه‌ها به یک کانال و تونلی ختم می‌شد که پس از تکمیل محل انتقال و هدایت فاضلاب‌ها خواهد بود.

ملکی عنوان کرد: در حد فاصل دو حلقه چاه به یک‌باره بخش زیادی از کانال پایینی تخریب شده و چند نفری موفق شدند در لحظات اولیه خارج شوند؛ اما به گفته کسانی که در آن محل کار می‌کردند و همگی تبعه کشور افغانستان بودند یک نفر از همکاران آن‌ها در زیر حجم زیادی از خاک در عمق زمین گرفتار شده‌است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران و سایر دستگاه‌ها یک چاه دیگر با کمک بیل مکانیکی یک گودال گمانه‌ای حفر شد و در نهایت لحظاتی قبل جوان ۱۸ ساله افغان از زیر خاک و آوار بسیار زیاد خارج و توسط عوامل اورژانس متأسفانه فوت وی تأیید شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    شنیدن چنین حوادثی واقعا غم انگیزه است خصوصا درغربت باشی وهم وطنانت شاهدپرپرشدنت باشند،خداوند انتقام شما را ازباعث وبانی کسانی مثال:داغش وغیره بگیرد که سال هاست آرامش را ازکشورزیبایتان گرفته..جوان18ساله وباهزاران آرزو،خدايش بیامرزد،روحش شادوازخداوندصبربرای بازمانده گانش..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس