عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: بیش از 6 نفر خواهان برکناری عزیزی خادم هستند/دسترسی من به کارتابل را قطع کردند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:بیش از ۶ نفر از اعضای هیات رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش مشرق، مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امشب با حضور در شبکه خبر پیرامون اتفاقات رخ داده در فدراسیون و درخواست اعضای هیات رئیسه برای عزل عزیزی خادم توضیحاتی را ارائه کرد.

سراجی در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص اینکه ایا اعضای هیات رئیسه به آرای لازم برای برکناری عزیزی خادم خواهند رسید یا خیر گفت: در واقع ۱۱ نفر در هیات رئیسه حضور دارند که دو نفر از آنها فعالیت قانونی ندارند.دو عضوی که نایب رئیس هستند پست‌های بلاتصدی تلقی می‌شوند و در واقع جایگاهی در فدراسیون ندارند.

وی افزود: ۸ نفر سایر اعضا هستند و یک نفر رئیس فدراسیون اما باید دو سوم از اعضای به یک موضوع رای بدهند که دو سوم از ۹ نفر باقی مانده می شود ۶ نفر.از نظر من بیش از ۶ نفر از اعضای هیات رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که با محرومیتی که امروز برای وی در نظر گرفته شده حق رای دارد یا خیر گفت:جالب است هنوز حکم به من ابلاغ نشده اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است آن هم در روزی که پنجشنبه و فدراسیون تعطیل است.با این وجود یک بدعت جدید و فرخنده در راه است و اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود از افشای یک فایل صوتی ابراز تاسف کرد و گفت:واقعا باعث سرافندگی فدراسیون فوتبال است که به ارکان قضایی فدراسیون دستور داده شود که چه کاری انجام بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیامک DE ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    ایشان در طی این مدت نشان داد، که فرد بسیار نالایق و غیر قابل اعتمادی است و شخصی بسیار بسیار موذی و ریاکاری است.اصلأ شک نکنید که ماندن این شخص در فدراسیون برای کشور ایران و فوتبال ایران صدمات و آسیب ها و هزینه های بسیار فراوانی در بر خواهد داشت. بنابرین ما هشدار دادیم دیگر خود دانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس