رهبر دینی کلیمیان ایران

رهبر دینی کلیمیان ایران با بیان اینکه جهش علمی و نخبه‌پروری یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: تولید چند نوع واکسن کرونا یکی از نمونه‌های جهش علمی در کشور بعد از انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق، یونس حمامی لاله‌زار رهبر دینی کلیمیان ایران، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به نامگذاری دهمین روز از دهه فجر انقلاب سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی، جهش علمی، نخبه‌پروری، تمدن اسلامی» گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی برای کشور ما جهش علمی و نخبه‌پروری است. 

ببینید:

عکس/ نحوه ماسک زدن نماینده کلیمیان در مجلس

وی افزود: ساخت و تولید چند نوع واکسن کرونا در کشور یکی از نمونه‌های جهش علمی است که پس از انقلاب اسلامی در کشور ما ایجاد شده است و این تولید واکسن در حالی است که بسیاری از کشورها هنوز واردکننده این واکسن از دیگر کشورها هستند.

رهبر دینی کلیمیان ایران  اظهار داشت:  انقلاب اسلامی فقط محدود به مبارزه با رژیم طاغوت نبود بلکه پس از انقلاب اسلامی نیز با موانع، مشکلات و سختی‌های زیادی مواجه شد که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران اشاره کرد.

حمامی لاله‌زار خاطرنشان کرد: ‌پس از جنگ تحمیلی هشست ساله دشمنان در جبهه‌های مختلف تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با اعمال تحریم‌ها و فشارها در بخش‌های مختلف ملت ایران را با مشکلات جدی مواجه کنند و از ادامه مسیر باز دارند که به لطف خدا و تلاش و یکپارچگی ملت ایران توطئه‌های آنها خنثی شده است.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران برای آنها هم که تحریم‌کننده هستند هزینه‌های سنگینی دارد و ادامه این تحریم‌ها برای آنها هم ممکن نخواهد بود.

رهبر دینی کلیمیان ایران  اظهار داشت: ما پس از پیروزی انقلاب در بسیاری از حوزه‌های علمی از جمله دفاعی و نظامی و پزشکی و ... پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و بسیاری از نیازهای ما که پیش از انقلاب توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد امروز توسط نخبگان و جوانان خودمان تأمین می‌شود

حمامی لاله‌زار خاطرنشان کرد: امیدواریم که در ادامه مسیر انقلاب کشورمان را جزو پیشروان و پیشگامان در عرصه علمی ببینیم که این موضوع با توجه به رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی دور از دسترس نیست و ما می‌توانیم جزو پیشگامان علمی در سطح جهان در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی در پایان گفت: در مورد تحریم‌ها باید بگویم که این تحریم‌ها اگرچه فشارها و سختی‌هایی برای ما به دنبال داشته است اما از جنبه‌ای هم سبب خیر شده و ما را برای دست یافتن به علوم و دانش‌های مختلف به تکاپو و حرکت وادشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    بله
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    درود بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس