اقتدار انقلاب زبونی ابرقدرت‌های ظالم را رقم زده است

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد: شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده است.

به گزارش مشرق، سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: اکنون با قدم نهادن در طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریم‌ها و خباثت‌های ظالمانه روز به روز فزونی یافته است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

(آیه ۱۳- سوره احقاف)

آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار وثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیم و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود.

دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که خون خود را شریعه‌ای برای آبیاری نهال شکوهمند انقلاب اسلامی قراردادند و با هدایتگری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و ستم طاغوت و طاغوتیان را برچیدند.

با گذشت ۴۳ سال از فجر پیروزی، نهال انقلاب با راهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با حمایت بیش از پیش مردمان این خاک پرگهر تبدیل به سرو تنومندی شده که در بخش‌های مختلف نظیر؛ تولید ملی، حوزه‌های زیرساخت، علم و فناوری، ثبات و امنیت ملی و داخلی، نظامی و دفاعی، کشاورزی و ده‌ها عرصه دیگر رخ می‌نمایاند.

اکنون با قدم نهادن در طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرت‌های ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریم‌ها و خباثت‌های ظالمانه روز به روز فزونی یافته است.

سازمان بسیج مستضعفین به عنوان یادگار خمینی کبیر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ملت شریف و نجیب ایران اسلامی که در طی ۴۳ سال همواره یاریگر انقلاب اسلامی بوده‌اند دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور خود در جشن پیروزی انقلاب در روز بیست و دوم بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.

بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۰

سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس