کد خبر 1337822
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک به کرونا مبتلا شدند

اسپانیا و دانمارک از ابتلا به کرونای پادشاه و ملکه‌های این دو کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، دربارهای اسپانیا و دانمارک روز چهارشنبه در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که آزمایش کرونای پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس» در بیانیه دربار اسپانیا در این زمینه آمده است که «فیلیپه ششم» پادشاه اسپانیا به مدت ۷ روز در قرنطینه خواهد بود. بر اساس این بیانیه، پادشاه ۵۴ ساله اسپانیا در سلامت کامل است و از محل اقامت خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

این در حالی است که آزمایش کرونای «مارگرت دوم» ملکه دانمارک نیز مثبت اعلام شده است. درباردانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملکه تنها علائم خفیفی دارد. همه محدودیت‌های کرونا در دانمارک از اول فوریه برداشته شده و این ویروس دیگر به عنوان یک بیماری خطرناک تلقی نمی‌شود.

پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک به کرونا مبتلا شدند

منابع خبری چندی قبل نیز از ابتلای رئیس جمهور ترکیه، نخست‌وزیر پرتغال، نخست وزیر کانادا و وزیر خارجه انگلیس به ویروس کرونا خبر دادند.

خبرگزاری «شینهوا» اعلام کرد که  آزمایش کرونای «آنتونیو کوستا» نخست وزیر پرتغال مثبت اعلام شده است. با آنکه هیچ علائمی از  این بیماری در نخست وزیر پرتغال مشاهده نشده، اما با توجه به آزمایش مثبت کرونای کوستا، قرار است نخست وزیر یک هفته در قرنطینه باشد. به گزارش دفتر نخست وزیری پرتغال، آنتونیو کوستا وضعیت خود را به اطلاع «ربلو دسوزا» رئیس جمهور این کشور رسانده است.

اخیرا نخست وزیر کانادا و وزیر خارجه انگلیس نیز به کرونا مبتلا شدند. آزمایش ابتلا به کرونای «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز دوشنبه مثبت اعلام شد. این خبر در حالی منتشر شد که رسانه‌های کانادایی  خبر داده بودند در پی تظاهرات گسترده کامیون‌داران کانادایی در اعتراض به دستور اجباری واکسیناسیون رانندگان کامیون، نخست‌وزیر کانادا به همراه خانواده خود به مکانی نامعلوم منتقل شدند. شبکه «سی. بی. سی» کانادا گزارش کرد که ترودو و خانواده وی به مکان متفاوتی در «اتاوا» منتقل شدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس  جمهور ترکیه و همسر وی نیز ابتدای هفته جاری به کرونا مبتلا شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس