رئیس سازمان زندان ها: هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان با ایجاد بستر اشتغال است

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: مهمترین هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان و مهمترین بستر آن نیز اشتغال است چرا که معتقدم بیکاری در زندان‌ها را باید به حداقل ممکن رساند.

به گزارش مشرق، غلامعلی محمدی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های استان تهران با بیان این مطلب افزود: اداره‌کل زندان‌های استان تهران پیشانی سازمان زندان‌ها است.  

وی افزود: باید به مسائل و مشکلات زندان‌های استان تهران بصورت ویژه نگاه کرد. پس انتظار داریم در دوره مدیریتی جدید نیز مثل گذشته، با رویکرد علمی خدمات ارزشمندی را به مددجویان و خانواده‌های‌شان شاهد باشیم.  

محمدی با اشاره به جمعیت کیفری زندان‌های تهران و مشکلات آن یادآور شد: امروز در حوزه جمعیت کیفری زندان‌ها با تورم مواجه هستیم؛ بنابراین لازم است در تعامل با دستگاه قضا به روندی رو به رشد در کاهش ورودی به زندان‌ها برسیم. این از خواسته‌های ما از مدیریت زندان‌های استان تهران است.  

وی همچنین تصریح کرد: لازم است با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، توسعه اشتغال در زندان‌های استان تهران متحول شود. ضمن اینکه در برنامه ها و سیاست‌های پیش‌رو بارها تأکید کرده‌ام که مهمترین هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان و مهمترین بستر آن نیز اشتغال است چرا که معتقدم بیکاری در زندان‌ها را باید به حداقل ممکن رساند تا این مأموریت را تحقق بخشیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تاکیدکرد: امیدوارم با تجربه مدیریتی آقای حیات الغیب و تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاه‌های استانی بتوان نسبت به جذب اعتبارات استان اقدام کرد و به مسائل فنی ازجمله زیرساخت‌های انفورماتیک و توسعه سامانه‌های الکترونیک رسیدگی جدی‌تری شود.

حشمت‌الله حیات‌الغیب با حکم رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان تهران منصوب و معرفی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس