کد خبر 1336921
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
رد پیشنهاد گل‌محمدی توسط مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به پیشنهاد گل‌محمدی مبنی بر تعویق مسابقات لیگ برتر به دلیل اوج‌گیری کرونا می‌گوید به پیشنهاد او احترام می‌گذاریم اما برنامه مسابقات را اعلام کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در رابطه با پیشنهاد گل‌محمدی مبنی بر تعویق لیگ برتر اظهار کرد: به پیشنهاد او احترام می‌گذاریم اما برنامه مسابقات را اعلام کرده‌ایم و درباره مسائل بهداشتی تابع نظر ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هستیم. اگر موردی باشد تذکرات لازم می‌دهند و آن را اجرا می‌کنیم. از پیشنهاد گل‌محمدی ممنونیم اما چون برنامه را اعلام کردیم، آن را اجرا می‌کنیم.

او ادامه داد: درباره اُمیکرون باید بگویم کمیته پزشکی ما بازبینی کرده‌اند و آخرین دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم گرفته‌اند و ان‌شاءالله آن را به باشگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد.

مهدی درباره حضور افراد متفرقه در بازی سوپرجام گفت: مقداری کنترل علاقه‌مندان سخت شده است اما تنش نداشتیم و فقط میهمانان در بازی امروز کمی زیاد بودند. ان‌شاءالله این کرونا تمام شود تا سکوها پر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    الهلال داره میره که چلسی رو ببره بعد تیم های ما با این همه هوادار که هر کدوم ملیونی هوادار دارن نه زمین دارن و نه ورزشگاه خوب و نه امکانات خوب حتی از تهیه پول بازیکنانشونم عاجزن.آقا تخته کنید این تیم ها رو تا ملت راحت شن شما که عرضه اداره دو تا باشگاه رو ندارید اون از خودروسازی این از فوتبال.فراموش نکنیم با جمعیت 85 ملیونی ایران و ورزش دوست اون فوتبال ما میتونه جزو8 تای اول جهان باشه همان طور که در والیبال و فوتسال و فوتبال ساحلی تونست فقط امکانات میخاد.مردم ما مردم رقابتی و سرافرازی هستن فقط حمایت میخان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس