کد خبر 1336918
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
نکونام: از نقطه ضعف پرسپولیس به گل رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانستیم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به مردم خوزستان و هواداران فولاد تبریک می گویم. امیدوارم این افتخارات سال ها ادامه داشته باشد. کمترین حق مردم خوزستان است. می دانستیم بازی سنگینی است. بازی آخر هم مستحق شکست نبودیم. توانستیم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: به این ترتیب توانستیم به گل برسیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. موقعی که حریف ۱۰ نفره شد موقعیت‌های خیلی خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. وقتی بازی ۱۰ به ۱۰ شد تحت فشار قرار گرفتیم اما باز هم در آخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم مقداری بی‌دقتی کردیم. پرسپولیس هم چند موقعیت داشت ولی توانستیم آنها را کنترل کنیم. مقابل بازیکنانی که می‌توانستند در لحظه بازی را عوض کنند خوب دفاع کردیم.

وی افزود: به مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم که توانستیم با کمک و زحمات بچه‌ها دومین جام را بیاوریم. در بازی که بهترین‌های ایران حضور داشتند نشان دادیم قابل احترام هستیم. به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم و از همه آنها تشکر می‌کنم چه بازیکنانی پارسال برای قهرمانی حذفی کمک کردند چه بازیکنانی که امسال کنارمان بودند؛ بازیکنانی که نتوانستند در این سفر با ما باشند و همچنین بازیکنانی که جدید اضافه شدند. همه و همه زحمت کشیدند به معنای واقعی کلمه تیم هستیم. نشان دادیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و قطعاً در آینده از این تیم باز هم خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

کنایه گل‌محمدی به شلوغ کاری نیمکت فولاد

نکونام با اشاره به کسب قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته و همچنین سوپرجام در فصل جاری گفت: خدا را شکر می‌کنم در دو سال قبلی که حضور داشتم یک سومی، یک قهرمانی جام حذفی و امروز هم سوپرجام را با کمک و زحمات بچه‌ها، مدیریت باشگاه‌ و کارخانه به دست بیاورم. واقعاً توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. این جام و موفقیت‌ها برای من تنها نیست. شرایطی است که از قبل مهیا بوده از همه افرادی که دخیل هستند تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنانی که از روز اول کنار ما بودند و بازیکنانی که به ما جدید اضافه شدند همه زحمت کشیدند کار سختی بود.

وی افزود: موقعی که شروع کردیم با هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر داشتند، سال سختی برای‌مان بود اما نشان دادیم که می‌توانیم کارهایی را انجام بدهیم و لیاقتش را داریم. برای لیگ قهرمانان آسیا باید یکی دو مهره دیگر بگیریم تا بتوانیم با قدرت‌تر و بهتر حضور پیدا کنیم. اگر قرار است شرایطی مانند پارسال باشد واقعاً من توانایی‌اش را ندارم من مربی نیستم که بتوانم با شرایطی کار کنم که به موفقیت نرسم. دوست دارم همیشه برای موفقیت و جایگاه خوب بجنگم. این می‌تواند برد یا باخت شود ولی در نهایت به دنبال جایگاه بالاتر و بهتر هستم به باشگاه هم اعلام کردم امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشور و خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. 

سرمربی تیم فولاد در خصوص پرسپولیس و سرمربی این تیم عنوان کرد: از یحیی عزیز  باید تقدیر و تشکر کنم ما با هم هم‌دوره بودیم و او کاپیتان من بوده، واقعاً به او خسته نباشید می‌گویم، در این سال‌ها تیم قابل احترامی ساخته. نتایجی هم که گرفته نشان‌دهنده این کار هست. ما در زمین رقیب هستیم و در بیرون دوست هستیم. واقعا به او خسته‌نباشید می‌گویم. چیزی از ارزش‌های یحیی و پرسپولیس کم نمی‌شود.

نکونام گفت: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم این موفقیت‌ها را تکرار کنیم. مهم نیست کجا هستیم و به این موضوع فکر نمی‌کنم. تا روزی که در فولاد خوزستان هستم تمام وجود و توانم‌ را می‌گذارم. در هر باشگاهی باشم جلوی هر تیمی بازی کنم تمام توانم را می‌گذارم تا به موفقیت برسم. روزی هم که جدا شوم قطعاً با هر تیمی باشم برای آن وقت می‌گذارم. امیدوارم این موفقیت‌ها برای باشگاه فولاد ادامه پیدا کند چون مردم خوزستان واقعاً لیاقتش را دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس