کد خبر 1336859
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
حماس از نسل جدید خانواده «ضیف» رونمایی کرد

انتشار تصاویر مراسم تقدیر از فرزندان محمد الضیف فرمانده ارشد گردان‌های عزالدین قاسم به شدت مورد توجه رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، واللا نیوز درگزارشی در این رابطه تحت عنوان نسل جدید خانواده الضیف به رسانه‌ای شدن چهره برخی از اعضای خانواد محمد الضیف فرمانده کل گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس که حضور وفعالیتش در نوار غزه به معمای بزرگی برای اسرائیلی‌ها تبدیل شده پرداخت.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این اولین باری است که فرزندان فرمانده ارشد گردان‌های عزالدین قسام در برابر رسانه‌ها ظاهر می‌شوند.

محمد الظیف که مرد شماره یک تحت تعقیب جوخه‌های مرگ رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی محسوب می‌شود، سالهاست که زندگی مخفیانه‌ای اختیار کرده است و حتی در زمان‌های آتش بس نیز در انظار ظاهر نمی‌شود.

در ادامه این گزارش واللا نیوز آمده است در یک اقدام بی سابقه و در جریان تقدیر از حافظان کل قران، از دو فرزند محمد الضیف هم نیز تقدیر شد.

به اعتراف این رسانه عبری زبان در جریان تجاوز سال ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی به نوار غزه، همسر و دو فرزند الضیف بر اثر حمله هوایی جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسیدند.

این فرمانده نظامی به شکل محدودی و کاملا در استتار و بدون دیده شدن چهره اش بیانیه و اظهار نظرمی‌کند که آخرین حضورش پیش از عملیات سیف القدس بود که در حمایت از اهالی شیخ جراح قدس صهیونیست‌ها را تهدید پاسخ موشکی کرد.

صهیونیست‌ها در جنگ اخیر هم دو بار برای ترور وی تلاش کردند اما موفق به انجام این کار هم نشدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس