کد خبر 1336797
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
جزئیات خرید برنج خارجی و ایرانی به روش اینترنتی

مشاور و رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استانهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جزئیات خرید برنج ایرانی و خارجی به روش هوشمند را توضیح داد.

به گزارش مشرق، جاوید عربشاهی از نحوه توزیع انواع برنج و میوه و سیب زمینی به روش هوشمند و در قالب پلتفرم ها اشاره کرد و گفت: برنج شیرودی به قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان از طریق سامانه «بازرگام» در تهران انجام می شود.

مشاور و رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه برنج شیرودی در قالب بسته های ۵ کیلویی به فروش می رود، گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند با ثبت درخواست خود و با پرداخت ۲۱۰ هزار تومان در این سامانه محصول را درب منزل بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

عربشاهی افزود: انوع برنج‌های خارجی شامل پاکستانی، هندی و تایلندی نیز به قیمت های مصوب به ترتیب ۲۰۵۰۰ تومان، ۱۸۵۰۰ تومان، ۱۲۵۰۰ تومان هم در دو پلتفرم، «بازرگام» و «هست اینجا» در تعدادی از استان‌ها از جمله اصفهان، یزد و خراسان رضوی توزیع می شود که به مرور اضافه خواهد شد.

سامانه «هست اینجا» فعلا فقط برای استان‌های تهران و البرز است که شهروندان می توانند با واردکردن آدرس محل زندگی خود اطلاعات نزدیک ترین فروشگاه را برای خرید دریافت کنند.

وی افزود: توزیع اینترنتی سیب زمینی هم به قیمت هر کیلو ۹۸۰۰ تومان از طریق سامانه بازرگام در حال انجام است و طبق برنامه میوه شب عید نیز از طریق پلتفرم‌های توزیع هوشمند صورت خواهد گرفت.

مشاور و رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استانهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تأکید کرد که مهمترین تأثیر توزیع هوشمند کالاهای اساسی به حداقل رساندن واسطه‌ها و نظارت و کنترل و توزیع عادلانه اقلام اساسی است.

روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تلاش می‌کنیم ۵۰ درصد میوه مورد نیاز شب عید مردم را از طریق سیستم  هوشمند توزیع کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس