کد خبر 1336716
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
با تمام قوا به مصاف رئال مادرید می‌رویم

کیلیان امباپه که قرار است به احتمال فراوان سال آینده برای رئال مادرید بازی کند، در اظهاراتی جالب از دیدار مهم لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه شب گذشته در برنامه «پرایم ویدیو فرانسه» در خصوص آینده خود و انتقال به رئال مادرید صحبت کرد.

ستاره کنونی پاری سن ژرمن اظهار داشت: نه. من تصمیمی در خصوص آینده خود نگرفتم. هیچ چیزی در خصوص شایعات انتقال به رئال مادرید نمی‌دانم. بازی کردن مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا خیلی چیزها را تغییر خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر قراردادم را تمدید نکنم و در انتهای فصل بازیکن آزاد باشم، دوست دارم الان به لحظه کنونی فکر کنم. من در خصوص این موضوعات صحبت نخواهم کرد و درباره حریف و اینجور چیزها حرفی نخواهم زد.

با تمام قوا به مصاف رئال مادرید می‌رویم

امباپه گفت: الان تمام تمرکزم این است که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بازی کنم و این تیم را شکست دهم. بعدش باید ببینیم در ماه‌های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

امباپه در تابستان قراردادش با باشگاه پاریس به اتمام خواهد رسید و قصد دارد راهی رئال مادرید شود. او در لحظه کنونی به دلیل بازی مقابل کهکشانی‌ها در هفته آینده تصمیم گرفت، حرفی در این خصوص نزند. نکته مهم این بود که امباپه از جدیت پیروزی پاریس مقابل رئال مادرید حرف زد و تصمیم دارد به مانند یک بازیکن حرفه‌ای مقابل کهکشانی‌ها به میدان برود.

هفته گذشته بیلد آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد که امباپه با رئال مادرید به توافق رسیده و قرار است سال آینده با دستمزدی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو راهی سانتیاگو برنابئو شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس