کد خبر 1336714
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
تولید گوشی با تورهای ماهیگیری دورریخته شده

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی جدیدی را که با پلاستیک‌های یافته شده در اقیانوس ساخته شده‌اند، معرفی کند. این گوشی های هوشمند جدید از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده تولید شده اند.

به گزارش مشرق، سامسونگ با تولید گوشی های جدید خود با استفاده از پلاستیک های دورریز و تورهای ماهیگیری مستعمل به دنبال کمک به حفظ محیط زیست است.

طراحی محصولات جدید بدین شیوه بخشی از تلاش مداوم سامسونگ برای حذف پلاستیک های یک بار مصرف و گسترش استفاده از سایر مواد سازگار با محیط زیست، مانند مواد و انواع کاغذهای بازیافتی است. تولید گوشی بدین شیوه در قالب ابتکار  عملGalaxy for the Planet  سامسونگ صورت می گیرد که بر حمایت از سبک زندگی پایدار متمرکز است.

تورهای ماهیگیری دور انداخته شده تهدیدی پنهان برای اقیانوس ها نامیده شده اند. بر مبنای گزارش سازمان ملل سالانه ۶۴۰۰۰۰ تن تور ماهیگیری رها و دور ریخته می شود. این تورها می توانند حیات دریایی را به خطر بیاندازند و به صخره های مرجانی و دیگر زیستگاه های طبیعی آبزیان آسیب بزنند و نیز منابع غذایی و آب را آلوده کنند.

امروزه شرکت های تجاری با فشار بر روی کارمندان، سرمایه گذاران، مشتریان و قانون گذاران برای کاهش تولید کربن مواجه هستند. سامسونگ مدعی است در حال حاضر به طور متوسط ​​سالانه ۱۰۰ میلیون پوند زباله الکترونیکی را در ایالات متحده جمع آوری و تغییر کاربری داده یا بازیافت می کند. علاوه بر این، تمام تاسیسات و کارخانه های سامسونگ در ایالات متحده به طور ۱۰۰ درصدی از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس