برکناری مدیر باشگاه معروف بخاطر ارسال پیام‌ به زنان

باشگاه آژاکس با مدیر باسابقه خود خداحافظی و او را از سمتش برکنار کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، مارک اورمارس وینگر سابق هلند از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ برای آژاکس بازی کرد و در سال ۲۰۱۲ مدیر این تیم شد. او طبق قرارداد جدید قرار بود تا سال ۲۰۲۶ مدیر این باشگاه باشد. اما باشگاه هلندی اواخر روز یکشنبه اعلام کرد، مارک اورمارس، مدیر امور فوتبال آژاکس، به دلیل یک سری پیام‌های نامناسب که برای چندین همکار زن ارسال شده، نقش خود را در این باشگاه از دست داد.

اورمارس، ۴۸ ساله، در بیانیه ای گفت که شرمنده است و رفتار او "غیرقابل قبول" بوده است.

اورمارس گفت: هفته گذشته با گزارش هایی در مورد رفتار خود مواجه شدم و اینکه چگونه این موضوع به دیگران رسیده است. متأسفانه، متوجه نشدم که از این خط قرمز عبور می کنم، اما این موضوع در روزهای اخیر برای من روشن شد. ناگهان فشار زیادی را احساس کردم. من عذرخواهی می کنم. مطمئناً برای کسی که در موقعیت من قرار دارد، این رفتار غیرقابل قبول است. من هیچ گزینه دیگری جز ترک آژاکس نمی‌بینم. این موضوع بر زندگی خصوصی من نیز تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل از همه می خواهم که من و خانواده‌ام را تنها بگذارند.

ادوین ون در سار رئیس این باشگاه و همبازی سابق اورمارس در تیم ملی هلند نیز گفت: ورزش ایمن و فضای کار بسیار مهم است. ما در آینده نزدیک به این موضوع توجه بیشتری خواهیم کرد. ما در اینجا در آژاکس کارهای فوق‌العاده می‌کنیم، بنابراین این خبر برای همه کسانی که به آژاکس اهمیت می‌دهند ضربه‌ای سخت است.

آژاکس پس از ۲۱ بازی با ۵۱ امتیاز صدرنشین اردیویسه هلند است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس