اولیانوف: غربی‌ها بزودی می‌گویند یک‌میلیون نظامی روس در مرز اوکراین هستند - کراپ‌شده

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش با انتقاد از هیاهوی رسانه‌ای غرب گفت که رسانه‌های غربی به زودی مدعی می‌شود که یک میلیون نظامی روس در مرز اوکراین مستقر شده‌اند.

به گزارش مشرق،  «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش به هیاهوی رسانه‌های غربی علیه روسیه درباره حمله احتمالی به اوکراین واکنش نشان داد.

وی در پیامی توییتری نوشت: «لفاظی‌های هیستریک در مورد اوکراین عملا باعث گمراه شدن افکار عمومی شده است».

اولیانوف ادامه داد: «عملیات پرچم اشتباه با ۱۰۰ هزار نظامی روسی (در مرز اوکراین) آغاز شد سپس ۱۳۰ هزار نظامی. هم اکنون مصرف کنندگان این اطلاعات غلط درباره (حضور) صدها هزار نظامی (روس در مرز اوکراین) صحبت می‌کند. هیچ تعجب نکنید اگر روز چهارشنبه این تعداد به یک میلیون نفر افزایش یافت».

«دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز روز یکشنبه تداوم ادعاها و هراس‌افکنی رسانه‌های آمریکایی درباره حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرد.

پولیانسکی در پیامی توئیتری نوشت:‌ «دیوانگی و هراس‌افکنی ادامه دارد... چه می‌شود اگر ما بگوییم ایالات متحده ممکن است لندن را ظرف یک هفته بگیرد و سیصد هزار تلفات غیرنظامی را موجب شود؟ [و بگوییم که] تمام این حرف‌ها را بر اساس منابع اطلاعاتی می‌گوییم که نمی‌توانیم آن‌ها را فاش کنیم. آیا حس خوبی به آمریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها می‌دهد؟ این کار در خصوص روسیه و اوکراین هم اشتباه است».

انتقاد تند این دیپلمات روسی پس از آن مطرح شد که دو روزنامه جریان اصلی آمریکا، «واشنگتن پست» و «نیویورک تایمز»، به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی ادعا کردند که حمله احتمالی روسیه به اوکراین هزاران کشته و میلیون‌ها آواره برجای خواهد گذاشت.

شبکه خبری آمریکایی «فاکس نیوز» نیز به نقل از یک مقام کنگره آمریکا اعلام کرد «مارک مایلی» رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا در جلسه محرمانه کنگره گفته درصورت حمله تمام عیار روسیه به اوکراین، کی‌یف ظرف ۷۲ ساعت سقوط خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 2
    اولیانوف: غربی‌ها بزودی می‌گویند یک‌میلیون نظامی روس در مرز اوکراین هستند/غربی ها مانند سگ ترسو از اسم روس به خودشون خیس میشن مثل سفیر انگل لیس. ارتش روس سوسول و اواخواهر و مکش مرگ ما ندارند .خالکوبی هم که میکنند یا با دستگاه جوش یا با مته برقیه یا با لیزر میسوزونن مثل ملیجک ها چاپ رنگی نمیکنند. دنیای غرب و غربگداها دنیای ملیجک هاست. باید هم بترسند قدرت صدهزار روس برای امریکا همون مانند قدرت یک میلیون سرباز امریکاییست.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    5 1
    متاسفانه حکومتهای شرقی بخصوص روسیه هنوز شگرد کذابی وناجوانمردانه امریکا واسرائیلو نشناخته اند .انها بلکه 2 سال پیش نقشه جنگ اکراین وروسیه رو کشیده اند وباتهمت زدنهای تکراری که اکثریت رسانهای جهانیرو درسلطه دارند . دراذهان دنیا جا میندازن که روسیه قصد حمله به اکراینو داره . تا وقتی جنگو تحمیل کردند . مردم دنیا ذهنشون بحرفای انها تبادر کنه که روسیه متجاوزه. این جهانخارو شاخدار هزاران شگرد کثیف داره .چه بخای وچه نخای اکراین بدستور ناتو وامریکا بروسیه تجاوز کرده جنگو راه خاهد انداخت.خودتونو اما ده کنید
  • علی خان IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    1 0
    غربی ها غلط می کنند با تو و هم غلط میکنی با غربی ها ، کی مثل سگ می‌افتید به جون هم مشتاقانه منتظریم ، فرقی هم نداره کدومتون زیاد کشته بدید فقط بجنگید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس