کد خبر 1336282
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
گل گهر به CAS شکایت می کند؟/ ماجرای جنجالی بازیکن گابنی شاید دیگر ادامه پیدا نکند!

بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شد ۷ امتیاز از باشگاه گل گهر کسر و نتایج این تیم در بازی با  استقلال ، سپاهان و پیکان ۳-۰ صفر به سود حریفان شد.

به گزارش مشرق، از سیرجان خبر رسید باشگاه گل گهر می خواهد به رای صادره از سوی کمیته استیناف پیرامون بازیکن خارجی این تیم احترام بگذارد و قید ارجاع پرونده به دادگاه بین المللی ورزش را بزند. این موضوع دو دلیل مهم دارد. یک اینکه دادگاه بین المللی ورزش هزینه رسیدگی به پرونده ها را از شاکی دریافت می کند که این هزینه به دلار است و خرج سنگینی را روی دست باشگاه می گذارد. گاهی دادگاه بین المللی ورزش با توجه به پیچیدگی پرونده ها با بیش از یک قاضی به پرونده ها رسیدگی می کند که این هزینه های رسیدگی را افزایش می دهد.

دلیل دوم اینکه برای باشگاه گل گهر محرز شده است که بازیکن خارجی ای که به خدمت گرفته صرف نظر از جعلی که در مدارکش صورت گرفته در عالم واقع تعداد بازی های خارجی اش برای حضور در لیگ برتر ایران کافی نیست و دادگاه بین المللی ورزش هم با یک سرچ ساده به این موضوع پی می برد و در نهایت حق را به کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می دهد.

بر این اساس شکایت به دادگاه بین المللی ورزش یا همان CAS تنها یک خرج اضافه روی دست باشگاه گل گهر می گذارد. بر همین اساس خبرهای رسیده از سیرجان حاکی از آن است که باشگاه گل گهر احتمالا شکایت به دادگاه بین المللی ورزش را منتفی خواهد کرد .

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    3 امتياز ديگه به كيسه بديد
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      پس چرا فتحی با اینکه می‌دونست استقلال هیچ شانسی نداره به کاس شکایت کرد و پول بیت المال و حروم کرد؟ از کجا اینهمه پولو آورد و گل گهر نمی تونه! چرا کسی اینوازش پرسید و مواخذش نكرد ؟!
  • رای ضدفوتبال IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    اگه تیم استقلال مقابل گل گهرقرارنگرفته بودهرگزاین رای صادر نمیشد. دقیقامشابه همین اتفاق تواستقلال هم افتاده قبلاو... چراانموقع ازکیسه هاامتیازی کسرنشد؟؟ یعنی نمیدونن بااین رای بی منطق تمام برنامه های مدعیان قهرمانی بهم ریخته میشه؟ نفرمقصربوده بایدهمون نفرجریمه میشدباکسی ک قراردادش ثبت کرده. اصلاده امتیازدیگم بدن کیسه هالایق قهرمانی نیستن دوتابازی بردن جوگیرشدن مثل مجیدی میپره به تیم ملی چرا دفاع مارادعوت نکردی باگردن کشی خخخ بیجنبه تمام عیاربرای یه چندروزی صدرجدول بودن!! 14تابازی دیگه مونده!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    چون کارت بازی توسط فدراسیون صادر شده بازیکن رسمی و قانونی بازی کرده به نفع گل گهر رای میده
  • حبیب IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    این رو به بیانیه نویس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس