رادوشوویچ: اجازه نمی‌دهم با من بیشتر از این بازی شود/ برخی هرگز پرسپولیسی نبودند

دروازه‌بان کروات سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با عوام فریبی سعی در فریب هواداران داشتند. آنها پرسپولیسی نبوده و نیستند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس  پس از شش سال که بوژیدار رادوشوویچ را به عنوان دروازه‌بان‌دوم در اختیار داشت، امروز احمد گوهری را حذب کرد تا پروژه حضور این بازیکن در ایران به اتمام برسد.

در پی این اتفاق بوژیدار رادوشوویچ با انتشار پستی رسما با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

او در پستی که به زبان فارسی در صفحه اینستاگرام‌خود منتشر کرد نوشت: «  درود به تمامی هواداران بزرگترین باشگاه ایران. هرگز فکر نمیکردم اینگونه پستی را در صفحه‌ی اینستاگرامم‌ بذارم. حقیقتا کلمات ظرفیت توصیف نا امیدی و غم و اندوهم رو ندارند. پنج سال و نیم اینجا در ایران در کنار شما زندگی کردم. این مدت طولانی باعث شد اینجا به خانه من تبدیل شود، نه فقط من، خانواده‌م، همسرم و فرزندم. به نقطه‌ای رسیدم که دیگه نمیدانم چه چیزی درست هست و چه چیزی غلط. فردی نبودم و نیستم که زیاد صحبت کنم، ولیکن چیزی که میتوانم بگویم این است که قطعا زمان خداحافظی با ایران و پرسپولیس رسیده است.

من هیچ اسمی از کسی نمی آورم و کسی رو مقصر ترک خودم از باشگاه نمی دانم، چرا که دیگر لزومی وجود ندارد.

من حرفه‌ای بودم، هستم و خواهم ماند، در تمامی مراحل زندگیم و حرفه‌ام. همه‌ی ما می دانیم چه مشکلاتی باعث عدم پیشرفت ‌و رسیدن به ایده‌آل باشگاه شد. آنهم توسط کسانی که هواداران را روز به روز دارن فریب می دهند. من با تمام وجودم خسته و غمگین از حرفای تو خالی هستم و واقعا نمیتوانم با خودم کنار بیایم که چطور تمام این مدت قبول کردم که گوش بدم به تمام دروغها، بی‌صداقتیها و وعده‌های پوچ و منتظر حل مشکلم شدم.

واقعا نمیدانم چه بگویم. پنج عنوان قهرمانی لیگ، چهار جام در سوپر جام، یک جام حذفی و در نهایت دو فینال فراموش نشدنی در جام باشگاه‌های آسیا از بهترین لحظات زندگیم را رقم زدند. شیرین‌ترین خاطرات از بهترین هواداران دنیا ... این خاطرات را تا همیشه در قلبم خواهم داشت و همواره قسمتی از هویت من خواهد بود.

از تک تک شما هواداران برای همه چیز سپاسگزاری میکنم و از امروز من هم بعنوان یک هوادار در کنار شما خواهم بود. فقط متاسفانه دیگه نمیتوانم اجازه بدهم کسی با شأن و شخصیت خودم و خانواده‌ام بازی کند.

بنابراین از شما هم خواهش میکنم برای تصمیمی که گرفتم حرمت قائل شوید و درکم کنید چرا که این تصمیم یک شبه گرفته نشده و حاصل تمامی صبوری های من در قبال وعده‌های تو خالی هست. از شما هم خواستار این هستم که نگذارید کسی با دروغ و عوام فریبی سعی در فریب شما داشته باشند. با تمامی عوام فریبی‌های هر روزه نه فقط در مورد من، بلکه تک تک ما بازیکنان. آنها هرگز پرسپولیسی نبودند و نخواهند بود.

کسانی که منافع باشگاه رو فدای هدف و منفعت باشگاه میکنند و بدین گونه شرایطی مثل شرایط من رقم میخورد.

مجددا از تک تک شما هواداران برای حمایتهای بی‌دریغتان سپاسگزاری میکنم و امیدوارم همه‌ی ما روزی پرسپولیس  را در نقطه‌ای که سزاوارش هست ببینیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 2
    الان کیسه کشا پیام میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس