کد خبر 1334684
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
واکنش «نفتالی بنت» به گزارش «شاباک» درباره بازداشت زنان جاسوس

اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره استقرار سامانه‌های پدافند هوایی لیزری در جنوب اراضی اشغالی طی یک سال، انتقاد شدید نظامیان این رژیم را به همراه داشته است.

به گزارش مشرق، مقاماتی در دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به شدت از اظهارات نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم درباره استقرار سامانه‌های پدافند هوایی لیزری در جنوب اراضی اشغالی طی یک سال انتقاد کردند.

روزنامه عبری زبان معاریو در این باره نوشت: پس از اظهارات نفتالی بنت منابعی در دستگاه امنیتی و نظامی گفتند که اظهارات وی با واقعیت موجود مغایرت دارد.

این منابع گفته‌اند: پس از سالها کار و تلاش بر روی این موضوع، طی دو سال گذشته شکست‌های مختلفی در برخی آزمایشات رخ داده است، اما با این وجود تخمین زده می‌شود که دست‌کم سه سال طول بکشد تا امکان به کارگیری عملیاتی آنهم طی چند مرحله فراهم شود.

معاریو همچنین نوشت: منابع مذکور گفتند که مسئله مربوط به سامانه‌هایی است که قرار است مکمل سامانه‌های پدافندی حال حاضر ازجمله سامانه‌های "گنبد آهنین" باشند و نه اینکه جایگزین آن‌ها شود، این طرح بسیار مهم بوده و ما نسبت به آن اطمینان داریم، اما هنوز زود است که درباره آن صحبت شود.

معاریو همچنین به نقل از منابع دیگر گزارش داد که این صحبت‌ها با توجه به ملاحظات سیاسی مطرح شده است.

این انتقادات پس از آن مطرح شد که نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ارتش این رژیم طی یک سال سامانه پدافند هوایی مبتنی بر لیزر را در جنوب اراضی اشغالی مستقر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    5 1
    اسراییل و آمریکا بهترین دانشمندان و بیشترین بودجه را برای صنایع نظامی میگذارند.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    این لیزر هم واقعا به دلیل عدم کارایی د راب و هوایی نامناسب و برد کم و وزن زیاد و تحرک کم دوسش ندارم من که توپ ضدهوایی مثل مصباح یا سی رم رو ترجیح میدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس