کد خبر 1334210
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کنکور نمایه

سازمان سنجش نحوه شرکت دانشجویانی که سال گذشته از دانشگاه انصراف داده اند را برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش مشرق،  با توجه به رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ می‌توانند در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنند.

متقاضیان مذکور و نیز دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه همه مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ باید تا تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ با تکمیل فرم شماره ۲ و تایید دانشگاه محل تحصیل، انصراف قطعی خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

چرا هوش بچه‌ها به کنکور گره خورده است؟!

در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل در زمان مقرر، در صورت قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، قبولی آنان در آزمون لغو خواهد شد.

دانشجویان دوره روزانه که بدون انصراف تا تاریخ مقرر ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، در آزمون سراسری قبول شوند؛ متخلف محسوب شده و اجازه ثبت نام در رشته جدید را ندارند.

دانشجویانی که انصراف می‌دهند، حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبلی خود را ندارند و دانشجویانی که در سال‌های قبل، انصراف قطعی داده و به تحصیل بازنگشته اند، برای شرکت در آزمون سراسری امسال، فقط کافی است بند ۳۲ تقاضانامه ثبت نام را علامت بزنند.

دانشجویان دوره‌های غیر روزانه نوبت دوم، پیام نور، مجازی، پردیس خودگردان، دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و شهریه پرداز به شرط نداشتن منع نظام وظیفه، می‌توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه و بدون انصراف از تحصیل برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنند و در صورت قبولی، باید از رشته قبلی انصراف داده و فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل خود ارائه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس