کد خبر 1334134
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

کمتر آموزشگاه زبانی در ایران پیدا می‌شود که دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی را به شکل حرفه ای هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ارائه کند. زیرا وقتی صحبت از آموزش آنلاین به میان می‌آید، باید امکانات و تجهیزات خاصی برای آن فراهم باشد تا زبان‌آموزان هیچ تفاوتی بین کلاس‌های حضوری و آنلاین احساس نکنند. موسسه زبان ایران اروپا یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین مراکز آموزش زبان در ایران است که دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی را همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند تا علاقه‌مندان از نقاط مختلف ایران بتوانند در این دوره‌ها شرکت کنند و از خدمات ویژه و استثنایی آن بهره‌مند شود. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس، تافل یا هر آزمون بین‌المللی دیگر را دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه زبان ایران می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی ایران اروپا

دوره‌های عمومی موسسه زبان ایران اروپا

دوره‌های عمومی این موسسه شامل دوره‌های ترمیک و خصوصی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان است که بر چهار مهارت اصلی Speaking, Writing, Listening و Reading و زیرمهارت‌های Grammar, Pronunciation و Vocabulary تمرکز دارند. کتاب‌های آموزشی دوره‌های عمومی، جزء بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی هستند که اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا تدریس می‌شوند. همچنین کلاس‌هایی با عنوان کلاس‌های جانبی رایگان با تنوع بسیار زیاد در دوره‌های عمومی برگزار می‌شود که زبان‌آموزان با شرکت در آن‌ها سطح دانش زبان انگلیسی خود را بالا می‌برند و خود را به چالش می‌کشند. این کلاس‌ها شامل Movie, News, Real English, Grammer, Vocabulary, Free Discussion و بسیاری عناوین دیگر است که تاثیر قابل‌توجهی در پیشرفت زبان‌آموزان دارد.

دوره‌های تخصصی موسسه زبان ایران اروپا

دوره‌های تخصصی در آموزشگاه زبان ایران اروپا، کلیه آزمون‌های معتبر بین‌المللی زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد. این دوره‌ها شامل دوره‌های IELTS, TOEFL, CAE, FCE, PTE و CPE است.

دوره آمادگی آزمون آیلتس

دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا، دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس خود را با بهره‌گیری از بهترین اساتید آیلتس کشور و در بالاترین سطح برگزار می‌کند. به جرات می‌توان گفت که دوره‌ IELTS آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا منحصربفرد است و زبان‌آموزان با شرکت در این دوره و آزمون ماک می‌توانند به‌راحتی نمره موردنظر خود را از آزمون اصلی کسب کنند.

دوره آمادگی آزمون آیلتس آموزشگاه زبان ایران اروپا شامل ۴۸ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای است که توسط اساتید دپارتمان IELTS ارائه می شود. البته متقاضیان می‌توانند این دوره را به صورت خصوصی نیز بگذرانند. در دوره آمادگی آزمون آیلتس، تمرکز اساتید بر چهار مهارت Speaking, Listening, Writing و Reading است و نکات و تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در این آزمون به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود و کتب و جزوات متعددی در این دوره کار می شود.

جزوه‌هایی که در کلاس‌های آیلتس تدریس می‌شود، توسط دپارتمان آزمون‌های بین‌المللی موسسه زبان ایران اروپا و با استفاده از ۲۰۰ منبع معتبر دوره‌های آیلتس آماده شده‌اند. این جزوات نیز هر چند ماه یکبار مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز بروزرسانی می‌شوند.

کلیه اساتید دوره آیلتس آموزشگاه زبان ایران اروپا، حداقل ۸ سال در این زمینه سابقه تدریس دارند و بسیاری از آن‌ها دارای مدرک دکترای زبان انگلیسی هستند. همین امر سبب شده تا بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان، آزمون آیلتس را با موفقیت و با کسب نمره‌ای فراتر از انتظار خود پشت سر گذارند.

آزمون ماک آیلتس موسسه زبان ایران اروپا

به دلیل اهمیتی که آزمون‌ ماک آیلتس در موفقیت متقاضیان در آزمون اصلی آن دارد، موسسه زبان ایران اروپا، هر ماه آزمون آزمایشی آیلتس را برگزار می‌کند. این آزمون‌های آزمایشی به صورت کامل آزمون آیلتس را شبیه‌سازی می‌کنند و دارای ویژگی‌های زیر هستند:

l خریداری سوالات استاندارد آیلتس از منابع معتبر خارج از کشور

l برگزاری آزمون ماک در سالن اختصاصی هتل اسپیناس خلیج فارس که دارای شرایط و امکاناتی است که محل برگزاری آزمون اصلی از آن برخوردار است تا متقاضیان کاملا در فضای آزمون قرار گیرند.

l بکارگیری هدست‌های باکیفیت و استاندارد برای بخش Listening آزمون ماک

l حضور اساتید برتر دوره‌های آیلتس در محل آزمون برای راهنمایی شرکت‌کنندگان

l تصحیح آزمون Writing در حضور دانشجو به مدت ۴۰ دقیقه برای آگاهی از اشکالات و برطرف کردن آن‌ها 

l برگزاری و تحلیل آزمون های شفاهی، بارگذاری فایل writing و همچنین فایل صوت بخش Speaking در پروفایل اختصاصی شرکت کنندگان.

دوره آمادگی آزمون TOEFL

دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی ایران اروپا

آزمون TOEFL یک آزمون شناخته شده زبان انگلیسی در سطح جهان است. بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان برای پذیرش افراد در دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی خود، نمره تافل افراد را به عنوان یکی از معیارهای اصلی درنظر می‌گیرند. این آزمون به سه روش CBT, PBT و IBT توسط موسسه ETS برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر سیاست این موسسه این بوده که به مرور آزمون IBT را جایگزین آزمون CBT کند. ویژگی آزمون IBT این است که بخش Structure از آن حذف و به جای آن بخش Speaking اضافه شده است. موسسه زبان ایران اروپا با علم بر این موضوع، دوره‌ آمادگی تافل خود را بر اساس آزمون IBT برنامه‌ریزی کرده است. این دوره به صورت خصوصی و در طی ۲۰ جلسه برگزار می‌شود. کتاب‌های مورد استفاده برای این دوره، منابعی هستند که موسسه ETS معرفی کرده است.

دوره‌های آمادگی آزمون‌های CAE, FCE و CPE

آزمون‌های CAE, FCE و CPE توسط دانشگاه کمبریج برگزار می‌شوند و مدرک آن‌ها جزء مدارک معتبر بین‌المللی زبان انگلیسی است. آزمون FCE در سطح B2 برگزار می‌شود. آزمون CAE مربوط به سطح C1 است و آزمون CPE بالاترین سطح آزمون دانشگاه کمبریج یعنی C2 است. برای موفقیت در این آزمون‌ها نیاز به دانش بالای زبان انگلیسی دارید و فقط دانستن تکنیک آزمون‌دهی کافی نیست. از همین رو آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا برای آماده‌سازی زبان‌آموزان از آخرین نسخه کتاب‌های GOLD استفاده می‌کند و لغات و مطالب آموزشی مربوطه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. تعداد جلسات این دوره‌ها که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود، ۳۰ جلسه است و تعداد اعضای کلاس بین ۶ تا ۸ نفر هستند. همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره ها می‌توانند از 30 جلسه رایگان کلاس‌های جانبی بهره‌مند شوند.

دوره آمادگی آزمون PTE          

دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی ایران اروپا

آزمون PTE توسط موسسه پیرسون برگزار می‌شود و هم رده آزمون IELTS است. این آزمون همانند آزمون آیلتس از چهار بخش Speaking, Listening, Writing و Reading تشکیل شده و دو ماژول جنرال و آکادمیک دارد. دوره‌های آمادگی آزمون PTE در موسسه زبان ایران اروپا به صورت خصوصی است و ۲۴ جلسه به طول می‌انجامد. این دوره یک دوره تکنیک محور است و به همین دلیل لازم است تا زبان‌آموزان قبل از شرکت در دوره PTE به سطح علمی مناسبی از زبان انگلیسی رسیده باشند. کتاب‌هایی که برای این دوره تدریس می‌شود، منابعی است که موسسه پیرسون معرفی و منتشر کرده است.

کلام آخر

موسسه زبان ایران اروپا همواره تلاش کرده تا دوره‌های عمومی و تخصصی خود را در بالاترین سطح برگزار کند تا زبان‌آموزان با اطمینان در این دوره‌ها شرکت کنند و از نتیجه آن آسوده خاطر باشند. دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس این موسسه در کل کشور جزء بهترین‌هاست و آزمون ماک آن فضایی همانند فضای آزمون اصلی آیلتس را برای شرکت‌کنندگان شبیه‌سازی می‌کند. از همین‌رو بیشتر متقاضیان می‌توانند به‌راحتی به نمره دلخواه خود در آزمون آیلتس دست پیدا کنند. برای ثبت‌نام در دوره‌های مختلف آموزش زبان موسسه ایران اروپا نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید با مراجعه به وبسایت موسسه به راحتی مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنید و یا با تماس با موسسه از مشاوره رایگان مشاوران حرفه ای ایران اروپا استفاده نمایید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس