کد خبر 1334116
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
«کامران قاسم‌پور» برترین آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم جهان لقب گرفت

ظاهرا باشگاه صنایع قصد کوتاه آمدن ندارد، آن‌ها از کامران قاسم‌پور به فدراسیون کشتی شکایت کرده و خواستار دریافت پول قرارداد این کشتی‌گیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، کامران قاسم‌پور بعد از آنکه اولین مدال طلای جهانش را در نروژ گرفت، با تیم صنایع مازندران قرارداد بست و اتفاقا تنها مدال‌آوری بود که در هفته اول لیگ برتر برای تیمش روی تشک رفت.

همان مقطع صحبت از قرارداد ۴۰۰ میلیونی صنایعی‌ها با این کشتی‌گیر بود و او در شرایطی با تیم رضا یزدانی قرارداد بست که فولادین ذوب نیز به دنبال جذبش بود.

کامران قاسم پور به واسطه قرارداد سنگینی که با صنایع بسته بود، در دور برگشت هم برای این تیم کشتی گرفت، اما پیش از آغاز مرحله پایانی لیگ برتر، به کادرفنی صنایع اعلام کرد که از ناحیه زانو آسیب‌دیده است و با تجویز پزشک نمی‌تواند چند هفته کشتی بگیرد.

این موضوع به شدت مورد انتقاد صنایع قرار گرفت و آن‌ها اعتقاد داشتند که کامران قاسم‌پور تمارض کرده و نمی‌خواهد کشتی بگیرد. در پی این اتفاقات، باشگاه صنایع حکم اخراج کامران قاسم‌پور را صادر کرد و بدون این کشتی‌گیر به مصاف حریفانش در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر رفت و قهرمان شد.

حالا با وجود گذشت حدودا دو ماه از پایان لیگ، باشگاه صنایع با شکایت از کامران قاسم‌پور به فدراسیون کشتی، خواستار پس دادن پول قرارداد این کشتی‌گیر به باشگاه شده‌اند.

آن‌ها اعتقاد دارند که این کشتی‌گیر در بزنگاهی که تیمش به او احتیاج داشته، از کشتی گرفتن خودداری کرده و در همان مقطعی که عنوان کرده پزشک برایش استراحت چند هفته‌ای را تجویز کرده، تیم ملی آزاد را در اردوی عراق همراهی کرده است.

منبع: میدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    نگید باشگاه صنایع شکایت کرده بنویس کینه رضا یزدانی ول کن کامران قاسمپور نیست!!؟از خیلیه در خصوص اخلاق بد رضا یزدانی شنیدم وبرام جای سوال داشت که چطور این کشتی گیر با این همه شایستگی نتونست مدال المپیک بگیره حالا دارم متوجه میشم که خداوند به دل انسانها نگاه میکنه وبه اندازه دل وظرفیت اونها بهشون عنایت میکنه .داشتم فکر میکردم اگه رضا یزدانی مدال المپیک میگرفت اخلاقش چطوری میشد!!؟چون تا بحال از هیچ یک از کشتی گیران واصحاب رسانه نشنیدم که رضا یزدانی مرام واخلاق پهلوای داره!!!؟برعکس حسن یزدانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس