بیشتر مردم اروپا مخالف اعزام نیرو به اوکراین هستند

نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت انگلیسیYouGov برگزار شد، نشان داد که مردم بیشتر کشورهای بزرگ اروپایی با اعزام نیروهای کشورشان به اوکراین مخالف هستند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت انگلیسیYouGov برگزار شد، نشان داد که مردم بیشتر کشورهای بزرگ اروپایی با اعزام نیروهای کشورشان به اوکراین مخالف هستند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، بیشترین مخالفت با اعزام نیرو برای «حفاظت از اوکراین» در آلمان ثبت شده است، جایی که ۵۲ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی با این امر مخالفت کردند، در حالی که ۲۳ درصد از مردم از اعزام نیرو به اوکراین دفاع کردند.

در ایتالیا ۴۰ درصد مخالف اعزام نیرو، در سوئد ۳۹ درصد مخالف، در اسپانیا ۳۷ درصد و در فرانسه ۳۶ درصد مخالف اعزام نیرو بودند.

در انگلیس آمارهای موافقان و مخالفان اعزام نیرو به اوکراین به یکدیگر نزدیک بود و ٣٢ درصد با اعزام نیرو مخالف و ٣٠ درصد موافق بودند.

گفتنی است که تنش‌ها بین غرب (آمریکا و ناتو) و روسیه بر سر بحران اوکراین بالا گرفته است. غرب مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می‌کند و تهدید به انجام اقدامات تلافی جویانه مانند اعمال تحریم‌های فلج کننده بر مسکو و ارسال تسلیحات پیشرفته به کی یف نموده است. در مقابل مسکو تمام این اتهامات را رد کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس