خودکفایی نیروی پدافند هوایی در ساخت سامانه‌های موشکی

نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز این نیرو در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه های راداری و موشکی به خوداتکایی رسیده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز دوشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان این نیرو ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: فرماندهان و مسئولان باید خودشان بعنوان رسانه عمل کنند و با حضوری پر رنگ در مراسم های دهه فجر وحدت، همدلی و کارآمدی نیروهای مسلح بخصوص مجموعه پدافند هوایی را به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی برای بسترسازی و مشارکت کارکنان در برنامه ها و مراسم های دهه فجر باید به نقطه اوج خود برسد، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری و لازم است و این پیشرفت ها بویژه در ۴ دهه اخیر در تمامی زمینه ها باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: بزرگترین جشن ملی کشور اهمیت و جایگاه ویژه ای در عرصه  بین المللی دارد و انتظار می رود مراسم های دهه فجر در تمامی مناطق و گروه های پدافندی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جهش علمی، تولید ملی و کارآفرینی، عدالت محوری، عزت، وحدت و یکپارچگی ملت. از مهمترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ هرگونه تفرقه، توطئه و فتنه ای را با مشت گره کرده نشان داده اند.

 سرتیپ صباحی فرد معنویت، بصیرت و خدمت صادقانه را رمز صلابت و اقتدار نیروهای مسلح دانست و افزود: جوانان این سرزمین بویژه کارکنان تلاشگر، متخصص و ولایی نیروی پدافند هوایی با ایثار و خود باوری امروز در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه‌های راداری و موشکی به چنان درجه‌ای از خوداتکایی و اعتماد به نفس رسیده اند که دشمن حتی فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین را به ذهن خود راه ندهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس