کد خبر 1333732
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
روز موعود رسید اما خبری از گل‌محمدی نشد/ سرمربی پرسپولیس به کارش ادامه می دهد؟

تمرین امروز پرسپولیس هم در غیاب سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش مشرق، یحیی ‌گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از استعفا از سمت سرمربیگری این تیم سه شرط را برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان اعلام کرد.

سرمربی مستعفی پرسپولیس از مدیران این باشگاه خواسته بود تا امروز(دوشنبه) برای فراهم شدن بازگشتش به تمرینات، دریافتی بازیکنان را به ۵۰ درصد برساند، زمین تمرینی جدیدی را انتخاب کرده و بودجه لازم را هم برای‌ فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در نظر بگیرد.

امروز در شرایطی که فرصت گل‌محمدی به رضا درویش و مسئولان باشگاه پرسپولیس به اتمام می‌رسد، قرار است کمتر از ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شود اما با احتساب واریزی جدید هم مبلغ دریافتی سرخ‌‍ پوشان به سقف ۵۰ درصد نخواهد رسید.

مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر رایزنی‌های زیادی برای در اختیار گرفتن زمین نفت تهرانسر برای برگزاری تمرینات این تیم با مدیران شرکت ملی نفت انجام داده‌اند اما توافق نهایی طرفین در این زمینه هم نیازمند طی شدن مراحل اداری و حقوقی در مجموعه شرکت نفت است.

باشگاه پرسپولیس که در بحران مالی شدیدی به سر می‌برد، در روزهای اخیر با برخی از باشگاه‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی نامه‌نگاری کرده اما در این بحث هم تاکنون به جواب مثبتی نرسیده است.

با توجه به تامین نشدن شروط سرمربی پرسپولیس، باید دید آیا وی که امروز هم در تمرین تیمش شرکت نکرد، حاضر است از فردا به کار خود در جمع سرخ‌ پوشان ادامه بدهد یا هواداران پرسپولیس را با جدایی قطعی‌اش شوکه خواهد کرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    1 0
    از فردا میاد سر تمرین.. اینا همه اش نمایش تا یه اسنپ جام دیگه هم تقدیم تیم حکومت بشه
  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    گل محمدی سفر تفریحی به خارج از کشور رفته و دنبال استراحت و تفریح خود است، هواداران هم تحریک کرده تا نگرانی آن ها بیشتر شود. پس از بازگشت از سفر، با خیال راحت سر تیم می آید.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    تازه ادا و اصول هم درمیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس