کد خبر 133353
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

سندی که مشاهده می کنید ، از محتویات پرونده ی پرسنلی شهید حاج احمد متوسلیان است . مطابق با این سند ، حقوق اسفند ماه و عیدی ایشان از طرف «پادگان ولی عصر»(صلوات الله علیه) مسدود گردیده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، یکی از یگان های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز با نام «سپاه محمد رسول الله» شناخته می شود ، تا چندی پیش ، «لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)» نام داشت. این یگانِ «پیاده-مکانیزه» یادگاری است از سردار جاویدان اثر ، شهید حاج احمد متوسلیان.
احمد متوسلیان به تاریخ 15 فروردین 1332 در تهران متولد شد و 29 سال بعد ، به تاریخ 14 تیر ماه سال 1361 در بیروت ، جاودانه گردید. حاج احمد چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و نامش در فهرست پاسدارانِ پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه) به ثبت رسید. وی در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرماندهی سپاهِ شهر مریوان به ایشان محول گردید.
احمد متوسلیان تا دو سال فرماندهی سپاه مریوان را بر عهده داشت و در زمستان سال 1360 ، مامور به تاسیس «تیپ 27 محمد رسول الله» (صلوات الله علیه) گردیده و از جبهه ی غرب به جبهه جنوب عازم شد.
سندی که مشاهده می کنید ، از محتویات پرونده ی پرسنلی شهید حاج احمد متوسلیان است . مطالق با این سند ، حقوق اسفند ماه و عیدی ایشان از طرف «پادگان ولی عصر»(صلوات الله علیه) مسدود گردیده است. علت صدور این سند ، غیبت حاج احمد در سپاه مریوان می باشد.
به دلیل سرعت بالای تشکیل تیپ محمد رسول الله (صلوات الله علیه) و کندی اداری و اشتغالات فراوان حاج احمد ، کارگزینی ستاد مرکزی سپاه (پادگان ولی عصر) از جابجایی وی مطلع نشده و با عدم دریافت ساعت کاری از جانب سپاه مریوان به نام احمد متوسلیان ، به صورت طبیعی حقوق وی را در «پادگان ولی عصر»(صلوات الله علیه)مسدود نموده است.
روحمان با یادش شاد



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لواسان بزرگ ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    ای کاش می نوشیتید حقوق ایشان بیشتر از2500 تومان نبود
  • مسعود ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    چرا ميزان حقوق ننوستيد ها
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    مشرق تو درست بشو نیستی عقده داری داشته باش چرا افتخارات مارو با این ژنرال ژنرال کردن هاتون به گند می کشید ؟ [...]
  • رزمنده هشت سال ذفاع مقدس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    این که موردی اداری است. اما حقیقت ماجرا این است که تعداد زیادی از فرماندهان میانی سپاه مانند باکری و بروجردی که مورد غضب قرار گرفتند بار ها و بارها مورد بی مهری واقع شدند و در سپاه به انان تبعیدی میگفتند. البته اغلب این افراد در سپاه تهران بودند. البته در آن زمان مطالب از طرق مختلف به گوش حضرت امام هم رسید ولی موضوع حل نشد [...]
  • 772 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    شما و یکی دو سایت شبیه شما چه اصرار دارید که لقب ژنرال را به سرداران سرافراز اسلام بدهید،اسم ژنرال یاد فرماندهان خونخوار و کثیف آمریکایی،غربی و اسرائیلی را در ذهن ها تداعی می کند اگر واقعا به این اسوه های شجاعت،شهامت و ... ارادت دارید بااین الفاظ آنها را تخریب نکنید.
  • علی جعفری ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    با سلام ایکاش بجای واژه ژنرال از کلمات رایج و مصوب استفاده می شد. کلمه ژنرال غیر فارسی است درحالی که معادل آن در ارتش جمهوری اسلامی ، امیر و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار خطاب می گردد.
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    0 0
    واقعاًمتاسفام . می دونی اگه حاج احمد نبود تو هم الانبه راحتی نمی تونستی مقاله بنویسی و به کارای فرهنگی به اصطلاح بپردازی . راستی .......
  • محسن ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    0 0
    خاک تو سرت مشرق.
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    0 0
    ژنرال نه همون حاج احمد متوسلیان خیلی زسباتر و پاک تره. حاج احمد هر جا هستی عشق همه بچه بسیجی ها هستی
  • علیرضا ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    0 0
    میزان حقوق ماهیانه نیروهای مجرد 24000 ریال معادل 2400 تومان بود ، و برای افراد متاهل هم یک مقدار بابت حق تاهل(500 تومان) یا حق اولاد(200 تومان) اضافه تر میشد. حقوق زیادی نبود ولی خیلی برکت داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس