نخودی: برای کشتی گرفتن با جردن باروز هیجان دارم/ در اسلو زورم به او نرسید

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان تأکید کرد برای رویارویی با جردن باروز در مسابقه دوستانه تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا هیجان زیادی دارد.

به گزارش مشرق، محمد نخودی درباره تکرار فینال جهانی‌اش با جردن باروفس در مسابقه دوستانه ۲۳ بهمن تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا اظهار داشت: جردن باروز کشتی‌گیر بزرگی است که چندین مدال المپیک و جهانی را در کارنامه‌اش دارد. باروز بسیار باتجربه است و دوست دارم دوباره با او کشتی بگیرم.

خیلی‌ها با توجه به عملکرد خوب محمد نخودی در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی اسلو احتمال می‌دادند او اولین کشتی‌گیر ایرانی باشد که جردن باروز را شکست می‌دهد، اما وی در فینال جهانی مغلوب حریف باتجربه و عنواندارش شد. نایب قهرمان جهان در این باره خاطر نشان کرد: بدنم در نروژ سرحال بود، ولی وقتی در فینال به باروز خوردم زورم به او نرسید و آن چیزی را که برای آن مبارزه تمرین کرده بودم، نتوانستم اجرا کنم، ولی اکنون بیشتر روی این کشتی کار کرده‌ام.

وی اضافه کرد: با کادر فنی تیم ملی کشتی‌های باروز را دیده‌ایم. این مبارزه پیش رو با تیم ملی آمریکا هم دوستانه است و استرسی ندارد. به همین دلیل برای کشتی گرفتن با جردن باروز هیجان دارم.

این کشتی‌گیر ۲۱ ساله مازندرانی در پاسخ به این سؤال که آیا اولین کشتی‌گیر ایرانی خواهد بود که باروز را شکست می‌دهد، گفت: امیدوارم که اینطور باشد.

نخودی با تأکید بر اینکه فعلاً تصمیمی برای تغییر وزن ندارد، عنوان کرد: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد، اما فعلاً فقط به همین وزن ۷۹ کیلوگرم فکر می‌کنم.

این کشتی‌گیر در خاتمه تأکید کرد: با توجه به چند اردویی که پشت سر گذاشتیم، بدن‌ها رفته رفته سرحال می‌شوند. آمادگی صد درصد که نیاز نیست، اما به آمادگی نسبی‌ که برای تک کشتی نیاز است، تا زمان مسابقه با آمریکایی‌ها خواهیم رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    نخودی تو کشتی با بارز بسیار ضعیف ظاهر شد هیچ کاری نکرد فقط گارد گرفته بود اگه بخواد بارز رو شکست بده نیاز به تمرینات خیلی سخت و حرفه ای داره
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    خیلی به خودش مغرور شد شانسی رفته بودی فینال
  • irani AU ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    متاسفانه در کشتی یک عده به این افتخار میکنند که مثلا به فلان قهرمن جهان با چند امتیاز کم باختند.این اشخاص کم کاری ، ریسک نکردن و نداشت جرات برای پیروزی در مقابل حریفان جهانی را به باخت با افتخار( توهم افراد از قبل مغلوب) ترجیح میدهند.متاسفانه این اشخاص در این توهم هستند که ملت چشم ندارد و خود خواهی و بی‌انگیزه ای آنان را در مقابل حریف برای پیروزی افتخار میداند. این اشخاص باید بفهمند که سواری خوردن روی دوش ملت افتخار نیست بلکه سؤ استفاده از بیتولمال است. از نظر من نخودی نباید عضو تیم باشد و جوان دیگری با انگیزه پیروزی مقابل یک قهرمان سالمند ۳۷ ساله جهان باید جایگزین او شود.نخودی متاسفانه دست خودش را رو کرد و نشان داده که ملت دیگر شریک هیجان ایشان نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس