وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کرد

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد مطلبی مبنی بر تعطیلی دو هفته ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش مشرق، محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی برای کنترل این بیماری اتخاذ شد که یکی از این تصمیمات، تفویض اختیار تعطیلی برخی مدارس در استان‌ها به استانداران بوده است.

هاشمی اظهار کرد: تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هر هفته پس از تشکیل جلسه به ریاست رییس جمهور، اطلاع رسانی می‌شود. رویکرد ستاد ملی مقابله با کرونا، اقناعی، ایجابی و تشویقی است و هرگونه تصمیمی پس از بررسی همه جوانب، اتخاذ و سپس به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: مردم اخبار رسمی و مورد تایید را از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه‌های معتبر سراسر کشور دریافت و از توجه به شایعات بی پایه و اساس، پرهیز کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس