کد خبر 1333309
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مرادی: اکثریت مجموعه ما استقلالی هستند/بین عشق و شرافت گیر کردم اما باید برای هوادار بجنگم

مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت: هوادار استقلال هستم اما فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند احساسات را کنار بگذارم و برای هوادار بجنگم.

به گزارش مشرق، بابک مرادی پس از عقد قرارداد با باشگاه هوادار تهران اظهار داشت: زمانی که می‌خواستم از استقلال در نیم‌فصل دوم جدا شوم حدود 15 روز طول کشید اتفاقاتی افتاد که این ماجرا را طولانی کرد ولی خدا را شکر به خوبی و خوشی تمام شد الان در خدمت باشگاه خوب هوادار هستم.

وی در مورد اینکه یازدهمین بازیکن هوادار است که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و حضور رضا عنایتی و بهرام امیری چقدر روی این موضوع تأثیرگذار هستند، گفت: صددرصد تأثیرگذار بوده، چون امیری، عنایتی و گروه مالکیت که پارسال اسپانسر استقلال بودند، استقلالی هستند. حتی تعدادی از بازیکنانی که الان در هوادار هستند، سابقه پوشیدن پیراهن مقدس استقلال را دارند. برای من تأثیرگذار بود چون اینجا احساس غریبی نمی‌کنم. خیلی راحت هستم و امیدوارم بتوانیم نیم‌فصل خوبی را برای باشگاه هوادار رقم بزنیم.

مهاجم هوادار در مورد اینکه سابقه بازی در ماشین‌سازی و ملوان را دارد و عملکرد فصل جدید هوادار با توجه به اینکه از لیگ یک به لیگ برتر آمده را چگونه می‌بیند، عنوان کرد: یکی از باشگاه‌هایی که واقعا برای من خیلی زحمت کشید و تأثیرگذار بود برای اینکه در فوتبال ایران دیده شوم، باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی بود. واقعا عرق خاصی به این تیم دارم. یک تیم مردمی و دوست‌داشتنی است که همیشه خودم را مدیون آن می‌دانم چون واقعا به من کمک کرد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف بابک مرادی سرانجام روشن شد

وی افزود: تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند در سال اول به دنبال این هستند که خودشان را در جدول نگه دارند. چند بازی هوادار در نیم‌فصل اول را دیدم. فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کند. رضا عنایتی تیم تاکتیکی دارد. دنبال فوتبال زیبا و حفظ توپ است. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر می‌شود و ان‌شاءالله تیم هوادار رتبه خوبی را کسب می‌کند. تا ببینیم مالکیت، مدیرعامل و کادر فنی چه اهدافی را برای سال آینده دارند.

مرادی در مورد اینکه اولین بازی رسمی او با پیراهن هوادار مقابل استقلال خواهد بود اظهار داشت: قسمت شد که به هوادار آمدم و اولین بازی ما با استقلال است. استقلال را خیلی دوست دارم. قبل از اینکه به این تیم بپیوندم هوادارش بودم الان هم هوادار این تیم هستم. ولی فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند احساسات را کنار بگذارم. الان بازیکن هوادار هستم و باید تمام وجودم را برای تیمم بگذارم. بین عشق و شرافت گیر کرده‌ام ولی باید برای هوادار بجنگم. فقط می‌توانم برای استقلال آرزوی موفقیت کنم. تیمی که از کودکی دوستش داشتم و الان هم همین طور است. ان‌شاءالله هر چه خیر است برای هر دو تیم اتفاق بیفتد.

مرادی تصریح کرد:‌ ان‌شاءالله بتوانم برای تیم هوادار مثمر ثمر باشم. از بهرام امیری و رضا عنایتی تشکر می‌کنم. هوادار یک تیم خصوصی و مجموعه خوب است که بچه‌های با معرفتی دارد. خیلی از آنها دوستان من هستند. خیلی خوشحالم به اینجا آمدم. ان‌شاءالله هم من به هوادار و هم هوادار به من کمک کنیم و نیم‌فصل خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس