کد خبر 1333255
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟

کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص استعفای یحیی گل محمدی گفتگوی کوتاهی را انجام داد.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص برخی مسائل صحبت کرد که مهم ترین آن ها وضعیت این روزهای پرسپولیس است.

محمد مایلی کهن در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس، استعفای یحیی گل محمدی و سه شرطی که برای باشگاه گذاشته چنین گفت: نمی‌دانم چه بگویم. به هر حال کار فوق‌العاده سخت است. فقط این را می‌خواهم بپرسم که مدیرعامل جدید چند روز است که آمده فکر کنم 15 - 16 روز و در این مدت هم پرسپولیس سه بازی انجام داده است. من کاری ندارم اما این یک دو دو تا چهار تای معمولی است. مگر قرار بود برای این سه تا بازی پول بگیرند؟ چرا از مدیرعامل قبلی نگرفتند؟ باید از مدیرعامل قبلی می گرفتند. البته خب مربیان و بازیکنان هم حق‌شان است اما یادمان نرود وضعیت اقتصادی اصلاً خوب نیست که آن هم به خاطر یکسری از عملکردهاست.

همین اظهار نظر کوتاه از مایلی کهن و البته سوالی که مطرح کرده مبنی بر این که پرسپولیسی ها چرا از مدیرعامل قبلی پول نگرفتند، می تواند در نوع خود جالب باشد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 2
    خیلی وقت پیش گفتم مربی فقط محمد مایلی کهن آرایشی به تیم ملی میداد نه مثل الان که بازیگرها خودشون را آرایش ۷۰ قلم میکنند فقط فکر پول وتیپشون هستند البته تعداد یشون حدود ۹۰ در صدشون درود بر تیم ۱۹۹۸ فرانسه
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    سمیعی برا نیم فصل قبل بود، ما چند ماهه مدیرعامل نداشتیم با صدریم چون موقت بود کسی قرارداد نمی‌بست و اتفاقا تا اومد ببنده گفتن بسلامت ...
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    3 0
    بابا با یک آدم حسابی مصاحبه کنید که غرض نداشته باشد ایشان با تیم ملی چه کرد که حالا سرشو از لاک بیرون آورده
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      ویلموتس خوبه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس