کد خبر 1332867
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

قشم یکی از جزیره‌های استان هرمزگان است. این جزیره بزرگ‌ترین خشکی‌ خلیج فارس نام گرفته است. قشم از سمت شمال به شهر بندرعباس و قسمتی از بندرلنگه ارتباط دارد. جنوب این جزیره به 3 جزیره تنب بزرگ، کوچک و ابوموسی احاطه کرده است.

بوم‌گردی در قشم، صفا و صمیمیت فراموش نشدنی

جزایری مانند هرمز، لارک و هنگام اطراف جزیره قشم را گرفته و بر زیبایی این جزیره افزوده است. قشم با وجود جاذبه‌های گردشگری مانند غار نمکدان، غار خربس، دره ستارگان، دژ پرتغالی‌ها و... به یکی از مناطق پرطرفدار میان گردشگران تبدیل شده است. اقامت در این جزیره با وجود اقامتگاه‌هایی مانند اقامتگاه بوم ‌گردی یک سفر خاطره انگیز را می‌سازد. رزرو و اجاره اقامتگاه را به سایت جاباما سپرده و سفر خود را  شروع کنید.

چرا اقامتگاه بوم‌گردی

اقامتگاه‌های بوم‌گردی خصوصا در مناطق جنوبی مانند جزیره قشم حال و هوایی خاصی دارند. این اقامتگاه‌ها شما را با زندگی مردم قشم که سراسر مهمان‌نوازی هستند، آشنا خواهد کرد. مردم خطه جنوب به خون‌گرمی و صمیمیت در تمام دنیا معروف هستند. مهمان‌نوازی آنها شهره آفاق شده است.

بوم‌گردی نوعی گردشگری در دل طبیعت است. این گردشگری شما را به طبیعت شهرها می‌برد و باعث آشنایی با جاذبه‌های طبیعی هر شهر خواهد شد. اقامتگاه‌های بوم‌گردی این آشنایی را راحت‌تر کرده و اجازه زندگی در طبیعت را به شما خواهد داد. اگر شما هم مانند دیگر مسافران و گردشگران به اقامتگاه بوم‌گردی علاقه دارید وارد سایت جاباما شوید و یک اقامتگاه زیبا برای خود رزرو کنید. انتخاب اقامتگاه بوم‌گردی از سایت جاباما شما را با دنیایی از اقامتگاه روبه‌رو کرده و پیشنهادات فراوانی برایتان خواهد داشت.

اقامتگاه‌های بوم‌ گردی قشم از دسته اقامتگاه‌های بسیار جذاب است. جذابیت این اقامتگاه‌ها به دلیل نوع معماری ساختمان‌ها بوده و بر زیبایی طبیعت قشم افزوده است.

یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقامتگاه میرزا قشم است. این اقامتگاه غرب جزیره در روستایی به نام گورزین قرار گرفته است. محیط این اقامتگاه بسیار صمیمی بوده و از امنیت بالایی برخوردار است. رزرو و اجاره اقامتگاه بوم‌گردی میرزا یکی از خدمات سامانه جاباما است. وارد صفحه این اقامتگاه شده و پس از بررسی امکانات این اقامتگاه برای اجاره آن اقدام کنید.  

این اقامتگاه به تعدادی از جاذبه‌های گردشگری قشم مانند جنگل حرا بسیار نزدیک است. این روستا میان گردشگران طرفدار زیاد داشته و مسافران زیادی برای اقامت این اقامتگاه بوم‌گردی را انتخاب می‌کنند. جاباما تعداد زیادی اقامتگاه بوم‌گردی در سایت خود دارد. برای انتخاب هر کدام از این اقامتگاه‌ها می‌توانید به جاباما اعتماد کرده و رزرو خود را انجام دهید.

اتاق‌ها در این اقامتگاه تا ظرفیت 5 نفر را پذیرا بوده ولی یک اتاق بسیار بزرگ در این اقامتگاه با ظرفیت 8 نفر نیز ساخته شده است. از خدمات این اقامتگاه باید به پارکینگ اختصاصی برای مسافران و گردشگران اشاره کرد. اگر شما نیز به گشت و گذار در این جزیره علاقه زیادی دارید از خدمات اقامتگاه در زمینه راهنمای گردشگری می‌توانید استفاده کنید.

اقامتگاه گردشگری میرزا یکی از خدمات خاصی که دارد قایق سواری در جنگل‌های حرا است. این اقامتگاه برای تفریح گردشگران و مهمانان خود آلاچیق شناور تدارک دیده که در شب نیز قابل استفاده است. وجود آشپزخانه در بوم‌گردی میرزا شما را در وعده‌های غذایی کمک کرده و طبخ غذا را نیز به خدمات خود افزوده است.

بوم‌گردی در قشم، صفا و صمیمیت فراموش نشدنی

جاباما مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران است. این سایت خدمات فراوانی در زمینه اقامت برای مسافران دارد. گردشگران و طبیعت‌گردان با مراجعه به این سایت زیباترین اقامتگاه‌ها را می‌توانند برای سفر خود پیدا کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست، قبیله آزاد، نخل ناخدا، فردیس، صفاآباد، پیرحرا و... تعداد دیگری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در جزیره قشم است. جزیره زیبای قشم با قدمت زیادی که دارد با وجود مردم و ساکنان مهمان دوست و مهمان‌ نواز یکی از مسافرت‌های خاطره‌انگیز برای شما خواهد بود. مردم این جزیره بسیار باصفا و صمیمی بوده و ارتباط بسیار خوبی با مسافران خواهند داشت. شما این صمیمیت را هرگز فراموش نکرده و همیشه در ذهن خواهید داشت. اقامتگاه بوم‌گردی در قشم شما را با این خصلت مردم قشم و میزبانان اقامتگاه‌ها بیشتر و بهتر روبه‌رو می‌کند. سایت جاباما را برای رزرو اقامتگاه آنلاین انتخاب کنید و خدمات شایسته و ارزنده‌ای را دریافت کنید. اگر به قسمت نظرات در سایت مراجعه کنید متوجه نظرات مثبت و رضایت مسافران از خدمات جاباما خواهید شد. این سامانه به صورت مستقیم بر اقامتگاه‌ها نظارت داشته و معایب آنها را برطرف می‌کند.

میزبان شما طبیعت است

ویژگی‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار زیاد است. یکی از ویژگی‌های این نوع اقامتگاه‌ها مهمان طبیعت شدن است. شما در این سفر و انتخاب اقامتگاه بوم‌گردی از میزبانی طبیعت بهره برده و در دل طبیعت ساکن خواهید شد. دوری از هیاهوی شهر مزیت قابل توجهی در سفر است.

 اقامتگاه‌های بوم‌گردی در جزیره قشم در مناطق روستایی قرار گرفته است. روستاها و مناطق بومی قشم زیبایی‌های فراوانی دارد. شما با اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی قشم با فرهنگ و آداب و رسوم بومیان منطقه آشنا شده و چیزهای زیادی را می‌توانید از آنها بیاموزید.

مردم قشم به دلیل خون‌گرم بودن به سرعت با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. این معاشرت باعث خواهد شد شما بیشتر با قشم و رسوم این منطقه آشنا شوید. حسن و ویژگی دیگری که بوم‌گردی برای شما خواهد داشت آشنایی با غذاهای محلی این جزیره است. غذاهای دریایی به دلیل وجود خلیج فارس و صید ماهی و میگو در این منطقه فراوان است.

بوم‌گردی در قشم، صفا و صمیمیت فراموش نشدنی

غذای هر منطقه از ایران اگر به دست سرآشپزان محلی آن طبخ شود طعم و مزه بسیار لذیذی خواهد داشت. شما با اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌توانید غذاهای محلی قشم را با مزه اصلی آن میل کنید. ماهی جنوب بسیار لذیذ و خوشمزه است. جنوب ایران ادویه‌های مخصوصی برای غذاهای خود دارند. ماهی، میگو و کوسه که در قشم خصوصا در آشپزخانه یک اقامتگاه بوم‌گردی طبخ شده باشد صد برابر خوش خوراک‌تر می‌شود.

جزیره قشم با مساحت 1491 کیلومتر مربع یکی از بزرگ‌ترین جزایر جهان است. این جزیره در دهانه تنگه هرمز قرار گرفته است. قشم نزدیک به 20 بندر دارد. این بنادر تجاری و صیادی بوده و بیشترین ساحل را در میان جزایر خلیج فارس به خود اختصاص داده است. اقامت در این جزیره با آب و هوای ویژه‌ای که دارد دلپذیر است. برای رزرو و اجاره اقامتگاه نیز از جاباما استفاده کرده و اقامتگاه مناسبی را با سلیقه خود انتخاب کنید. تمامی اطلاعات اقامتگاه‌ها در سایت نوشته شده و شما با مطالعه رزروی آگاهانه خواهید داشت.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس