استفاده از ظرفیت دیپلماسی ورزشی در دستور کار دولت است

وزیر ورزش و جوانان، گفت: استفاده از ظرفیت مهم دیپلماسی ورزشی با همکاری وزارت امور خارجه در دستور کار دولت است.

به گزارش مشرق، حمید سجادی عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آستارا با بیان اینکه تعاملات ورزشی با کشورهای همسایه بسیار برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، اظهار کرد: دیپلماسی ورزشی توانسته برای بسیاری از کشورها در جهان امروز راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی برای رئیس جمهور بسیار مهم و اثرگذار است، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان به صورت مستقیم تماس داشته و مطالب آن‌ها را بشنویم و مستقیماً در حل مشکلات آنان اقدام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تشریفات دست و پاگیر در دیدارهای مردمی دولت جایگاهی ندارد.

سجادی با ابراز تأسف از بحث به وجود آمده در حذف تیم‌های پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، اظهار کرد: در شوک این اتفاق هستیم و موضوع را با جدیت از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: در سفرهای استانی هموطنان خواستار تکمیل پروژه‌های ورزشی هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب در ورزشگاه‌های کشور استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته‌های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سجادی، افزود: وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشند.

وی شهرستان مرزی بندر آستارا را دارای ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی، فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    با دیپلماسی ورزشی پول بلوکه شده فدراسیون فوتبال را از اف ای سی وصول فرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس