کد خبر 1332219
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰

به گزارش مشرق، مسعود براتی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: با وقاحت آمریکایی بایدن بیشتر آشنا شوید

بایدنی که یک عده توهم بازگشت سریعش به برجام را داشتند، اول استقرار به ایران پیشنهاد داده در ازای آزاد شدن یک تا دو میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده، ایران ۲۰ درصد و سانتریفوژهای پیشرفته را کنار بگذارد و بازرسی‌های آژانس را هم بازگرداند.

این پیشنهاد در گزارش اخیر گروه بین‌المللی بحران بازگو شده است.

با وقاحت آمریکایی بایدن بیشتر آشنا شوید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    0 6
    كى توهم داشته ؟
  • DE ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    13 0
    بایدن هم بدونه به اندازه این میلیاردهای بلوکه شده هم باید ضرر و زیان بکشه.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    12 0
    " زِکی"
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    11 1
    ما چیزی بنام وقاحت آمریکایی نداریم، دقيقأ مثل حماقت، رذالت و... آمریکایی. وقتی میگی آمریکایی همهٔ اینها جزوشه و لازم نیست دوباره تکرار کنی چون اون موقع درهم ضرب میشه به توان دو میرسه!! مثلا رذالت آمریکایی = رذالت به توان دو!!!
  • SE ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    19 0
    فقط غنی سازی 90 درصدی و ایجاد راکتور آب سنگین پتک نرم کننده پرروئی و وقاحت غرب است
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    18 2
    ایران نباید کوتاه بیاید بایدتهدیدبه خروج از NPTرا به انها گوشزد بکند ودرموردسانتیفیوژهای پیشرفته نباید کوتاه بیاید این یک پررویی قلدرانه است
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 0
    ایران باید از مذاکرات خارج شود وغنی سازی حداکثری را شروع کند ،پشت دولتی که اینکار را بکند ایستاده ایم تا آخر خط
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    4 0
    به مرگ برسونید به تب راضی بشه ددر برابر ادم پر رو و متوقع باید قلدر و پر رو بود جواب های هوی
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 0
    آمریکای کثیف زورگو
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    1 0
    آه که گاهی قدر خادمان ملت ، خادمان کوچک ملت دانسته نمی شود ، لذا جا دارد که گفته شود : هان جنب و جوش بی جا دیگر اثر ندارد __هر جا هوای نفس است ابلیس غمر ندارد __ ای کاش کسان با هوش ، هرگز مرا فراموش __نا کرده حرفهایم با جان و دل کنند گوش __ افسوس که کرده اند طرد ، تنها و بیکس و فرد __مانده است خادمی که دلسوز بود ، دلسرد __ پس حق بجانب اوست ، لکن که قدر وی دوست __نا دیده و ندانست ، کنده است از تنش پوست __ کوته بیا و بس کن هیچگه تمام ندارد __این وصف حال که گوئی ، تابش کلام ندارد __
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 0
    امام خامنه‌ای فرمودند: «سیاست کشور را ما اعلام کردیم و به مسئولین هم گفته‌ایم؛ هم از نزدیک گفتیم، هم با نوشته گفتیم، هم در جلسات گفتیم، هم در صحبت عمومی گفتیم؛ سیاست کشور معلوم است که چه کار باید بکنند. خب حالا تشخیص‌ مسئولین ما این است که برویم مذاکره کنیم تا همین سیاست را اِعمال کنیم؛ ما بحثی در این زمینه نداریم، منتها باید مراقبت بشود که مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این را هم توجّه داشته باشید اینکه آمریکایی‌ها دائم اسم مذاکره را می‌آورند و مذاکره‌ی مستقیم با ایران را ما حاضریم و مانند این حرف‌ها، این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقّی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند! اصلاً کار او این جوری است، وَالّا اینکه حالا یک حرف حقّی را بشنوند، تصدیق کنند، قبول کنند، این جوری نیست؛ کما اینکه همین آقایان اروپایی‌ها هم در بعضی از جلسات خصوصی که گزارشش را مسئولین ما، مأمورینِ ما به ما می‌دهند، اقرار می‌کنند که حق با ایران است. ما گفتیم که باید اوّل تحریم‌ها برداشته بشود، چون ما خاطرجمع نیستیم به اینکه آن‌ها وعده بدهند که تا حالا ده‌ها بار به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند و ضدّ وعده عمل کرده‌اند، و حالا هم همین کار را خواهند کرد، لذا بایستی آن‌ها کاری را که ما می‌گوییم اوّل انجام بدهند تا ما خاطرجمع بشویم که انجام گرفت، بعد ما آنچه تکلیفمان است انجام خواهیم داد. این مذاکره‌کنندگان اروپایی گاهی در جلسات خصوصی تصدیق می‌کنند که همین سیاست، درست است و حق با ایران است امّا در مقام تصمیم‌گیری خب تابع آن‌ها هستند و خودشان واقعاً هیچ استقلالی ندارند. آمریکا هم زورگو و تحمیل‌کننده است و مسئله‌اش این است؛ بنابراین پیشنهادهایی هم که میکنند، غالباً پیشنهادهای متکبّرانه و تحقیرآمیزی است که حتّی قابل نگاه کردن نیست.» 1- مذاکره بعد از اعلام سیاست قطعی، به‌ویژه به‌صورت فرسایشی غلط بوده و هست. 2- آمریکا شیطان بزرگ، زورگو و تحمیل‌کننده‌ی حرف باطل است، و حرف حق را نمی‌پذیرد. لذا مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا غلط اندر غلط بوده و هست. 3- از تمام مسئولین می‌خواهیم به جد به خطوط قرمز رهبری در اجرای سیاست قطعی و عدم مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا پایبند باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس