خاندوزی: فردا، روز یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی است

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی تاکید کرد که ان‌شاءالله فردا (چهارشنبه) روز یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی خواهد بود.

به گزارش مشرق، این توئیت خاندوزی پس از چهارمین گفت وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم بود که آیت الله رئیسی در این گفت وگو در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بورس گفت: وضعیت بورس از میراث‌های به‌جا مانده دولت قبل است‌. بورس به هیچ عنوان نباید قلک تأمین مالی دولت باشد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه نشست قبل از گفت وگوی امشب هم در مورد بورس بود، تاکید کرد: از دغدغه مردم عبور نمی‌کنیم تا به آرامش برسند و فردا وزیر اقتصاد، تصمیمات دولت در مورد بورس را اعلام خواهد کرد.

همچنین امشب جلسه ستاد اقتصادی دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری و با حضور وزرای صمت، اقتصاد، نفت، رفاه، محسن رضایی معادن اقتصادی و سید مسعود میرکاظمی ریاست سازمان برنامه و مجید عشقی ریاست سازمان بورس برگزار شد.

در این جلسه سقف قیمت گاز طبیعی طبق مصوبه قبلی ستاد، پنج هزار تومان برای خوراک و ۲ هزار تومان برای سوخت مورد تایید مجدد قرار گرفت. مصوبه مربوطه امشب و یا فردا به وزارت نفت ابلاغ  شده و بر این مبنا به مجلس ارسال می شود.

همچنین مصوب شد که این سقف پنج هزار تومان خوراک و ۲ هزار تومان سوخت در بهمن و اسفند امسال اعمال شود لذا شرکت های پتروشیمی و فولادی شاهد کاهش قابل ملاحظه قیمت گاز خود در ماه جاری خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    کدام فردا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس