میرکاظمی: برای بررسی دقیق‌تر بودجه، کمیته تشکیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه از ما خواسته کمیته‌ای را تشکیل دهیم تا همراه با معاونت‌های سازمان برنامه و بودجه اعتبارات بخش فرهنگ به صورت دقیق‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه و در محل این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: جمع بندی صحبت نمایندگان این بود که اعتبارات فرهنگی در بودجه ۱۴۰۱ پاسخگوی نیازها در این بخش و انتظارات برای نقش‌آفرینی و انجام ماموریت دستگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی، ورزشی و ... نخواهد بود و لذا باید در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای میرکاظمی عنوان کرد که کمیته‌ای از اعضای کمیسیون فرهنگی تشکیل شود و نشست مشترکی را با معاونت‌های سازمان برنامه و بودجه داشته باشد و تصویر جامعی از اعتبارات فرهنگی در بخش‌های مختلف چه در حوزه فرهنگ عمومی، چه اختصاصی به دست بیاید و بنا شد تا تصویر جامعی از تراکنش اعتبارات فرهنگی به دست بیاوریم.

وی افزود: همچنین بنا شد تا برای هدفمند شدن پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی طرح داشته باشیم تا بشود آورده این پروژه‌ها و پیامدهای آنها را در سطح ملی مورد ارزیابی و سنجش قرار داد و بنا شد تا با تشکیل کمیته بودجه به این سمت سوق پیدا کند. تا استفاده بهینه‌ای از اعتبارات صورت گیرد و حتی‌الامکان زمینه تقویت اعتبارات موجود با همکاری کمیسیون تلفیق تا حد امکان فراهم آوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    برای کاهش هزینه دفتر تبلیغات حوزه را در سازمان تبلیغات ادغام کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس