دعوت از مدافع جنجالی به تیم ملی زشت‌ترین حرکت فدراسیون فوتبال بود

پیشکسوت فوتبال ضمن ابراز تعجب و تاسف بابت دعوت از مدافع جنجالی در تیم ملی گفت: بی تفاوتی فدراسیون خوبان عالم نسبت حتی از رفتار آن مدافع هم زشت تر بود.

به گزارش مشرق، تصمیم جنجالی سرمربی تیم ملی در دعوت از حسین کنعانی زادگان پس از جنجال‌های مرتبط با اتوبوس تیم ملی ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و این موضوع با واکنش‌های مختلفی از سوی اهالی فوتبال مواجه بود.

رضا رجبی پیشکسوت فوتبال در این رابطه گفت: فوتبالیستی که پیراهن تیم ملی ایران را بر تن می‌کند دیگر تنها به خودش تعلق ندارد و چارچوب‌های شخصی او از چارچوب‌های شخصی افراد عادی تنگ‌تر و این فرد بیشتر از افراد عادی ملزم به رعایت اصول اخلاقی می‌شود.

وی بیان داشت: متاسفانه از حسین کنعانی زادگان رفتاری سر زد که به هیچ وجه در شان یک ورزشکار آن هم کسی که پیراهن تیم ملی را بر تن کرده نبوده و نیست و بعد از سر زدن چنین رفتاری از او حداقل انتظار این است که فدراسیون فوتبال که متولی فوتبال این مملکت است نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و او را از بر تن کردن پیراهن ملی محروم کند؛ که اینچنین نشد.

بیشتر بخوانید:

با طارمی برخورد کردیم، به کنعانی پاداش دادیم

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: وقتی این بازیکن حتی یک عذرخواهی ساده و ابراز ندامت هم بعد از این موضوع نمی‌کند و فدراسیون هم کاملاً به موضوعات اطرافش بی تفاوت است شائبه‌های زیادی ایجاد می‌شود. از جمله اینکه آیا ادامه حضور این بازیکن در تیم ملی هم به موضوعات خوبان عالم که فراگیر ترین بحث پیرامون فدراسیون است باز می گردد؟

رجبی خاطرنشان ساخت: در گذشته‌های دور و نزدیک شاهد بودیم کمیته اخلاق در موارد خیلی کوچک‌تر و کم اهمیت تر از این موضوع حتی نسبت به بازیکنان غیر ملی پوش واکنش‌های تندی نشان داده اما متاسفانه در این مورد کمیته اخلاق تصمیم‌گیری به موقع نداشته است و عنوان می‌شود که این پرونده هنوز باز است. چرا در گذشته و درباره بازیکنان دیگر کمیته‌های اخلاق و انضباطی با سرعت زیاد تصمیم‌گیری می‌کردند اما موضوعی به این واضحی باید شامل حال زمان شود؟

ملی پوش سابق فوتبال گفت: از کمیته‌های اخلاق و انضباطی در این مورد انتظار بیشتری می‌رود و با سرعت بیشتری به این پرونده ورود کنند. حتی اگر این پرونده ابعاد زیادی دارد و همچنان مفتوح است، باید در این خصوص دستور موقت صادر شود نه اینکه بازیکن به تیم ملی دعوت شود و رسیدگی به پرونده او صرف زمان زیادی شود.

وی افزود: بی تردید رفتار کنعانی زادگان و سوء استفاده عجیب او از اتوبوس تیم ملی بسیار زشت و غیر قابل بخشش است؛ اما بی اهمیتی این رفتار از سوی فدراسیون و دعوت مجدد از او به تیم ملی زشت‌تر از رفتار این بازیکن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    8 19
    مدافع جنجالی کجا بود. این واقعیت 80 درصد ایرانه. حالا مال این بدبخت لو رفته
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      6 2
      تو غلط کردی که واقعیت 80 درصد ایرانه، آدم هرچقدم مغرض باشه و بغض داشته باشه اینطوری به مردمش توهین نمیکنه، واقعیت مردم ایران و تو تشییع سردار دیدیم و اون تشییع نشون میداد که چنین انسانهایی نمیتونن اینقد فاسد باشن وگرنه طور دیگه رفتار میکردن نفهم
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      4 2
      شغل خانوادگیتو لو نده
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      5 2
      شما تبحر خاصی در ماله کشی و گند زدن به کل جامعه داری امثال شما رایگان همه جا به وفور قارچ گونه مملکت را خراب کردند و تهش هم می گویند این همه مملکته.نخیر این وضعیت فرهنگی شماست
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    4 0
    کمیته بی اخلاق مفتخور فدراسیون هم مثل خود فدراسیون
  • نام آشنا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 2
    این افرادی که قبلا از موفقیت های اسکوچیچ تن و بدنشان بد جوری کهیر زده بود و میسوخت حالا که دیدند تیم در چند قدمی صعود قرار گرفته مسئله کنعانی زادگان را دائما مطرح میکنند تا بلکه او را به هرشکل ممکن از تیم حذف کنند تا شاید تیم ملی ایران در مقابل عراق شکست بخورد و صعودش به تعویق بیافتد.
  • DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 0
    این اتفاق دهه شصت یا هفتاد اتفاق افتاده بود این بازیکن به کلی محوش میکردند ولی متاسفانه دیگه این مسائل عادی شده چون مسولین هم آلوده شدند به آن و حال این بازیکن درک کرده و باهاش همزات پنداری کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس