کد خبر 1331242
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
ادعای رسانه عراقی در مورد پیام AFC به فدراسیون فوتبال/ مربی عراق: ابتلا به کرونا روی بازیکنان تأثیر روانی گذاشت

یک رسانه عراقی از پیام کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت بازیکنان و مربیان تیم ملی عراق نوشت.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «شفق نیوز» عراق به نقل از یکی از منابع خبری خود در فدراسیون فوتبال عراق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، به فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرده که باید تست کرونای مجددی از همه اعضای تیم ملی عراق گرفته شود.

این مسئول فدراسیون فوتبال عراق همچنین اعلام کرد تست‌های جدید باید در آزمایشگاه متفاوتی نسبت به آزمایشگاهی گرفته شود که تست‌های نخست در آن بررسی شده است. این اقدام برای یافتن اطمینان کامل از شرایط بازیکنان و مربیان تیم ملی عراق است.

احمد صلاح، مربی تیم ملی عراق در این خصوص به شفق نیوز گفت: لژیونرهای ما که به دلیل بارش برف و اختلال در پروازها به ایران نیامده بودند، امروز (سه‌شنبه) به اردوی تیم می‌پیوندند. علی الحمادی، فرانس پطروس، زیدان اقبال، مهند جعاز و امیر العماری امروز وارد تهران می‌شوند و یک روز قرنطینه خواهند شد تا نتیجه تست کرونای آنها مشخص شود. حدود ۱۵ بازیکن در تمرین اول ما حاضر بودند و پیامدهای ابتلای تعدادی از اعضای تیم به کرونا، از لحاظ روانی روی بازیکنان تأثیر گذاشت.

تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۷ بهمن، در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس