کد خبر 1331194
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
تصاویر دیدنی از ۲۲ بهمن ۹۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد: امسال راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه در تهران با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری تهران افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی در حالی برگزار می‌شود که این مراسم مصادف با روز جمعه و ختم به اقامه نماز عبادی و سیاسی تهران است و باید برنامه‌ ویژه‌ای برای برگزاری هر دو مراسم داشت.

وی  خاطر نشان کرد: به علت برودت هوا نماز جمعه هم اکنون در مصلی امام برگزار می شود، اما مقصد تمام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن  به سمت میدان آزادی  است و باید محل اقامه نماز جمعه را  متناسب با این مسیر به شکل مناسبی پیش بینی کرد.

وی یادآورشد: سال گذشته این مراسم به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود و به غیر از رژه موتوری و خودرویی، راهپیمایی مردمی به صورت پیاده در کار نبود اما امسال به علت بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده، امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی برداشته می شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار است و  بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در خنثی سازی توطئه ها علیه نظام اسلامی از همین   اقدامات محسوب می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس