کد خبر 1331181
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
۲ خرید احتمالی بارسا دریک هفته

بارسلونا در تلاش است تا در هفته باقی مانده پنجره زمستانی ، ۲ بازیکن دیگر به اردوی خود اضافه کند.

به گزارش مشرق، اسپورت کاتالونیا در چاپ امروز خبر از ۲ خرید احتمالی بارسلونا در زمستان داد. این روزنامه با تیتر «یک هفته برای ۲ خرید» از انتقال احتمالی «آلوارو موراتا» و «نیکولاس تاگلیافیکو» در این هفته به اردوی آبی‌اناری‌ها نوشت.

۲ خرید فوری بارسا دریک هفته

موراتا همچنان به گزینه اصلی ژاوی برای بهبود شرایط تهاجمی تیم نام گرفته و باید دید آیا یوونتوس راضی به انتقال او می‌شود یا خیر. یووه اعلام کرده که اگر بتواند مهاجم جایگزین موراتا را پیدا کند، راضی به این انتقال خواهد شد. طبق آخرین اخبار یوونتوس پیشنهاد خود را برای «دوشان ولاهوویچ» به فیورنتینا در ساعات آتی ارسال خواهد کرد.

۲ خرید فوری بارسا دریک هفته

تاگلیافیکو که در پست دفاع چپ برای آژاکس بازی می‌کند، علاقه دارد تا به تیم بارسلونا اضافه شود و برای بهبود شرایط آبی‌اناری‌ها به ژاوی کمک کند.

بارسلونا در حال حاضر تنها آلبا را در سمت چپ دارد و این انتقال می‌تواند شرایط تیم در سمت چپ را بهتر کند. البته بارسلونا «الخاندرو بالده» را نیز در سمت چپ دارد که ژاوی به او اعتقاد نداشته و به احتمال فراوان نیمکت نشین باقی خواهد ماند.

۲ خرید فوری بارسا دریک هفته

بارسلونا در رده پنجم جدول لالیگا قرار دارد و باید برای کسب مقام چهارمی با تیم‌هایی مثل رئال بتیس، اتلتیکومادرید، رئال سوسیداد و رایو وایکانو رقابت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس