کد خبر 1331157
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
قیمت نان افزایش یافت ؟ + قیمت های جدید

بیژن مقدم در رابطه با خبری که در یکی از رسانه‌ها مبنی بر گران شدن نان منتشر شده است، اظهار کرد: نان گران نشده است و قیمت آن تا پایان سال تغییری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، رئیس اتحادیه نانوایان تهران افزود: اکنون قیمت نان هر قرص لواش ماشینی گردان با چانه ۱۶۰ گرمی بر اساس نرخ دولتی ۵۰۰ تومان و بر اساس نرخ آزاد ۶۵۰ تومان است، همچنین قیمت نان بربری با چانه ۶۰۰ گرمی در نوع دولتی هزار و ۸۰۰ تومان و در نوع آزاد دو هزار و ۵۰۰ تومان است که اگر کنجدی باشد هزار تومان بر قیمت آن افزوده می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان تهران گفت: علاوه بر این قیمت هر قرص نان تافتون گردان با چانه ۱۶۰ گرمی دو قیمت ۵۰۰ و ۶۵۰ تومانی و با چانه ۲۲۰ گرمی دو قیمت ۷۰۰ و هزار تومان دارد. همچنین هر قرص نان تافتون تنوری با چانه ۲۵۰ گرمی ۹۰۰ تومان به نرخ دولتی و هزار و ۲۰۰ تومان به نرخ آزاد است.

مقدم تصریح کرد: علاوه بر این قیمت هر قرص نان تافتون خراسانی با چانه ۳۰۰ گرمی به قیمت هزار تومان در نرخ دولتی و هزار و ۵۰۰ تومان در نرخ آزاد و هر کیلو نان لواش اتوماتیک دولتی پنج هزار تومان و نوع آزاد آن شش هزار و ۵۰۰ تومان است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    دست مریزاد آیا مسولین ما استحضار دارند که قشر متوسط وبه پاین بانرخ فعلی قادر به خرید نان نیستند بازم قصد افزایش قیمت دارند !!!!!!!!! بنظر حقیر نان باید یارانه ای باشد در عوض نانوا کنترل شود باور بفرمایید نان پانصد تومانی لواش را مردم نمی توانند تهیه کنند چه رسیده به سنگگ چند مثقالی چهار هزار تومانی . مسولین باید بدانند که موضوع برداشتن سوبسیدها در این کشور بدون برنامه اجرا گردید وبا در آمد آحاد جامعه همخوانی نداشت و ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس