کد خبر 1331086
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
لکسوس

پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند خواهیم بود.

به گزارش مشرق، ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود.دلیل اصلی خرید ماشین شاسی بلند برای خیلی از افراد جا داری وبزرگی این ماشین است. ماشین شاسی بلند برای بیابان و  مسیر های ناهموار بسیار ماشین پر قدرتی است. ماشین شاسی بلند به دسته های زیادی تقسیم شده است. در ادامه اطلاعاتی از یکی از مدل های ماشین شاسی بلند می خوانیم.

تاکنون شایعات زیادی درباره جدیدترین نسل شاسی بلند لکسوس LX منتشر شده، اما اکنون ما می‌دانیم که این خودرو به زودی راهی بازارها خواهد بود، اما این بار این نسل جدید در عین حال قرار است لقب گرانترین شاسی بلند این برند لوکس ژاپنی را با برچسب قیمتی ۱۲۶ هزار دلار امریکا، یدک بکشد.

گران‌ترین شاسی بلند جهان معرفی شد +عکس

پس از تأیید رسمی عدم راه یابی تویوتا لندکروز جدید به بازار امریکا، مشتریان این بازار هنوز امیدوار بودند که برند لوکس این خودروساز، حداقل با نسل جدید شاسی بلند ال ایکس، به آمریکا راه خواهد یافت، اما تا همین اواخر در مورد برچسب قیمتی 2022 Lexus LX اطلاعاتی در دسترس نبود. اکنون لکسوس در بیانیه‌ای رسمی قیمت مدل‌های مختلف این ال ایکس سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده که بسیار جالب توجه است.

لکسوس، شاسی بلند جدید ال ایکس ۲۰۲۲ را در پنج مدل عرضه خواهد کرد، اما ویژگی این نسل جدید آن است که این خودرو، عریض‌ترین نسخه در سری ال ایکس لکسوس خواهد بود. مقرون به صرفه‌ترین LX بدون هزینه ارسال به مقصد، ۸۶۹۰۰ دلار قیمت دارد و گران‌ترین نسخه نیز با قیمت ۱۲۶۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. هزینه ارسال به مقصد، برای تمام مدل‌ها ۱۳۴۵ دلار است.

گران‌ترین شاسی بلند جهان معرفی شد +عکس

سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند. نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد. نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌کند. مدل میانی سری LX، نسخه F Sport Handling است. این مدل با قیمت ۱۰۱۰۰۰ دلار، دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است. این مدل ویژگی‌های دیگری همچون تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپرهای عملکردی و میله تثبیت کننده عقب را عرضه می‌کند.

گران‌ترین شاسی بلند جهان معرفی شد +عکس

با کمی پرداخت بیشتر می‌توانید نسخه بالاتر LX Luxury را دریافت کنید. قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است. سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند. در صدر این محدوده LX 600 Ultra Luxury قرار گرفته که قیمت پایه ۱۲۶۰۰۰ دلار دارد. برای مقدار پول، شما صندلی‌های ردیف سوم و نیمکت ردیف دوم را از دست می‌دهید. به جای آن یک جفت صندلی کاپیتانی قرار دارد که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم سرگرمی و ماساژورها به صورت استاندارد همراه شده است.

گران‌ترین شاسی بلند جهان معرفی شد +عکس

تمامی مدل‌های LX ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور استفاده می‌کنند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل‌های پیشین این خودرو به موتورهای V8 مجهز بودند که حداقل ۴۴۰۰ سی سی قدرت را عرضه می‌کنند. در واقع نسل اول LX دارای یک موتور شش خط مستقیم و صندلی برای هفت سرنشین بود. نسل دوم و سوم دارای پیشرانه موتور V8، بدنه فولادی جوش داده شده همراه با قاب نردبان فولادی با اندازه کامل (ساخت بدنه روی قاب) و صندلی‌هایی برای هشت سرنشین بودند. اما مدل‌های نسل چهارم به پیشرانه V6 توربوشارژ دوقلو و صندلی‌های هفت سرنشین به صورت استاندارد و چهار سرنشین به صورت آپشن مجهز شده اند.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    8 0
    فقط (90 هزار دلار)سه میلیارد؟؟؟ یه کمی صبر کنن قیمت پراید ازش جلو میزنه
  • رسول عباس زاده IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    3 0
    سلام خودرو ساز های خارج با تلاش خود ارز داخل کشورشان می آورند وبه مردم خود خرج می کنند ولی خودرو ساز های داخلی از جیب مردم برای خودشان ریال جمع می کنند تا در خارج راحت تر خرج کنند وقتی مسعول تخصص نداشته باشد اوضا ءهمین
  • حامد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    5 0
    معادل قیمت یه لندکروز مدل 2010 با حدود 150000 کیلومتر کارکرد در ایران
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    4 0
    سهم ما فقط پراید با قرعه کشی.....
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    3 0
    اولیش رو خریدارم البته با پول حسین فریدون!.
  • علمداری IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    در ایران برای ماشینهای خارجی گرانترین نوشته میشود اما لوکس ترین خوانده می شود اما برای برای ماشینهای ایرانی گرانترین نوشته می شود اما در پیدترین و از هر جهت با عیب ترین خوانده می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس