کد خبر 1330861
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
شیطنت زنیت برای اعزام آزمون؟/ خورشیدی: فیفادی است؛ کوتاه نمی‌آییم

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: مدیران باشگاه زنیت اعلام کردند تست کرونای سردار آزمون دو روز پیش مثبت بوده است و باید منتظر جواب تست امروز او باشیم.

به گزارش مشرق، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی در تیم ملی را تشریح کرد.

وی درباره اینکه چه کسی جانشین سردار آزمون می‌شود؟ گفت: منتظر نظر اسکوچیچ هستیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به رایزنی‌های فدراسیون با باشگاه زنیت بر سر سردار آزمون اظهار کرد: سرپرست تیم زنیت یک فایل صوتی گذاشت و -سردار- برایمان این فایل را فرستاد. او متذکر شده بود "دو روز پیش تست کرونا دادی که مثبت شدی و باید منتظر جواب تست امروزت باشیم و ببینیم چه می‌شود". اگر جواب تست امروز منفی باشد، سردار باید در اختیار تیم باشد.

خورشیدی ادامه داد: باشگاه زنیت در مورد مصدومیت آزمون هم نگران بود که اگر به ایران بیاید، مصدومیتش تشدید نشود. سردار گفته زیر گروه پزشکی فدراسیون هستم و کار درمانی را انجام می‌دهم. منتظر جواب تست کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید:

بی اطلاعی سرمربی تیم دوم زنیت از تبعید آزمون

وی در خصوص اینکه آیا اظهارات مسئولان تیم زنیت شیطنتی برای رها نکردن مهاجم تیم ملی ایران نیست؟ گفت: ما به خود زنیت نامه زدیم. از دیشب دو، سه ایمیل زدیم. امروز هم برای فیفا نامه زدیم. نسبت به اینکه در فیفادی بازیکنی در اختیار تیم ملی نباشد، کوتاه نمی آییم. فایل صوتی که سرپرست زنیت ارسال کرده بود حاکی است که باید جواب تست پی. سی. آر بیاید و بعد سردار کارش را انجام بدهد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، یادآور شد: برای سفر آزمون به ایران از امارات بلیت گرفته بودیم که این بلیت سوخت. اگر تست او منفی شد دوباره بلیت می‌گیریم که بیاید. اگر امروز تست بدهد و جواب نگیریم در روزهای بعد به محض اینکه منفی شود در خدمت سردار خواهیم بود.

خورشیدی در پایان با بیان اینکه لژیونرهای شاغل در لیگ قطر به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند، گفت: سایر بازیکنان هم امشب می آیند و بعد از آنکه جواب تستشان منفی شد، به تیم اضافه می‌شوند.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای هفتم و دوازدهم بهمن به ترتیب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم‌های عراق و امارات است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس