کد خبر 1330626
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
بوبنوف: زنیت با انتقال آزمون به بایرلورکوزن شکست نخورد

پیشکسوت فوتبال روسیه درباره انتقال سردار آزمون به بایرلورکوزن به عنوان بازیکن آزاد مطالبی بیان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت باکس روسیه، الکساندر بوبنوف گفت: سردار آزمون مدت‌ها بود که می‌خواست زنیت را ترک کند. او حتی این علاقه را پنهان نکرد. بایرلورکوزن مدت طولانی او را زیرنظر داشت و حتی زمانی پیشنهاد مالی خوبی به آزمون داده بود. در نهایت طوری شد که او به عنوان بازیکن آزاد  به این تیم رفت.

این پیشکسوت فوتبال روسیه افزود: آیا نوع انتقال آزمون می‌تواند شکستی برای زنیت باشد؟ فکر می‌کنم همه در سطح مدیریتی زنیت حساب کرده بودند که نمی‌توانند جایگزینی برای سردار آزمون با فروش احتمالی او پیدا کنند. باید با این شرایط کنار می‌آمدند. پولی که زنیت روی آزمون سرمایه‌گذاری بود طی سال‌های اخیر با درخشش این بازیکن حاصل شد.

بیشتر بخوانید:

جنجال امضای قرارداد آزمون با لورکوزن/ستاره ایرانی جریمه می‌شود

بوبنوف درباره نوع بازی‌ سردار آزمون در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر روسیه اظهار داشت: مشخص نیست آزمون چگونه بازی خواهد کرد. با توجه به اینکه قرارداد آزمون با بایرلورکوزن امضا شده شاید حداکثر توانمندی خود را نشان ندهد تا با خطر آسیب‌دیدگی مواجه نشود. البته او باید درک کند تیم آلمانی همچنان بازی‌هایش را دنبال می‌کند. بعید هم می‌دانم سرمربی زنیت با رفتن آزمون سبک هجومی تیمش را تغییر دهد، زیرا بازیکنان مشابه او در تیمش حضور دارند. آزمون و جیوبا گل‌های زیادی در زنیت زدند و زوج خوبی بودند. آزمون یک مهاجم سرزن بود و شاید بهترین مهاجم روسیه باشد. اگر آزمون با تمام قدرتش در بازی‌های آینده شرکت نکند شانس قهرمانی دینامو مسکو در لیگ برتر روسیه افزایش خواهد یافت.

وی در خاتمه گفت: آزمون پیش از این نامش را در فوتبال روسیه ثبت کرد و در تیم‌های روبین کازان و روستوف نیز مفید بود. آزمون در زنیت تمام توانمندی‌های فنی خود را آشکار کرد. تصادفی نیست که نامش کنار واگنر به عنوان بهترین گلزن لژیونر تاریخ لیگ برتر روسیه قرار گرفته است. زنیت باید از سردار آزمون به خاطر زمانی که در این تیم سپری کرد قدردانی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس