کد خبر 1330788
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
مقاومت بیل برای خروج از رئال

گرت بیل می‌خواهد در رئال بازی کند تا برای حضور در تیم ملی ولز آماده شود.

به گزارش مشرق، گل‌های ایسکو و هازارد در بازی رئال مادرید و الچه باعث شد تا این دو بازیکن به ادامه فصل امیدوار شوند و حالا بقیه بازیکنان نیمکت نشین رئال هم امید دارند که در ادامه فصل بتوانند ورق را به سمت خود برگردانند؛ یکی از این نفرات گرت بیل است. بازیکن ولزی آخرین ماه هایش در رئال را سپری می‌کند و انتظار می‌رود که بتواند با خاطره خوشی از رئال مادرید جدا شود.

آخرین بازی‌ بیل در رئال مادرید پنج ماه پیش مقابل بتیس بوده است. او در این مدت در تیم ملی ولز بازی کرده، اما هرگز در رئال بازی نکرده است. حالا بازیکن ولزی اگر بخواهد با خاطره خوشی از رئال برود باید ورق را برگرداند. این بازیکن در رئال ۲۵۴ بازی داشته که میانگین هر ۱۷۰ دقیقه یک گل را داشته و حالا فقط پنج ماه تا پایان دورانش در رئال فاصله دارد.

البته بیل جدا از رئال می‌خواهد به اوج برگردد تا بتواند به تیم ملی ولز هم کمک کند. در حقیقت ولز در فروردین باید برای راهیابی به جام جهانی تلاش کند و در دو بازی پلی آف شرکت کند که بدین ترتیب می‌توانند برای اولین بار پس از ۶۴ سال به جام جهانی برسد. آن‌ها در ابتدا باید به مصاف اتریش بروند و بعد از آن مقابل برنده بازی اسکاتلند و اوکراین قرار بگیرند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس