کد خبر 1330767
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
شوخی ژاوی با ستاره جوان بارسلونا

مطبوعات اسپانیایی از برد سخت بارسلونا مقابل آلاوز و نمایش خوب تورس و دی یونگ نوشتند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت های فوتبال اسپانیا، بارسلونا به مصاف آلاوز رفت و در یک بازی سخت و نفسگیر به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی فرنکی دی یونگ در دقیقه ۸۷ تنها گل بازی را به ثمر رساند تا آبی‌اناری‌ها یک برد سخت را بدست آورند. بارسلونا در شبی که اصلا نمایش خوبی نداشت، توانست ۳ امتیاز مهم را بدست آورد تا با واکنش متفاوت مطبوعات همراه شود.

رسانه‌های اسپانیا نیز از این برد با عبارت «معجزه» استفاده کردند و پیروزی تیم ژاوی را حاصل تلاش بازیکنان دانستند. ژاوی نیز مدعی شد که این تیم برای پیروزی باید زجر بکشد و خودش را اذیت کند.

جانمان درآمد ولی بردیم +تصاویر

موندو دپورتیوو تیتر «فرنکی بارسا را نجات» داد را به روی جلد برد و از اسپورت از واژه معجزه در دقایق پایانی استفاده کرد.اسپورت نوشت که آبی‌اناری‌ها بازی ضعیفی از خود نشان دادند. نه موقعیتی ایجاد کردند ولی در دقایق پایانی به برتری رسیدند.

در این بازی البته باید از درخشش فران تورس نیز اشاره کرد که در ۳ بازی توانسته یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. بازیکن ۵۰ میلیون یورویی بارسلونا که در این تابستان از منچسترسیتی خریداری شد، نمایش خوبی داشته تا امیدها را برای آبی‌اناری‌ها زنده کند.

جانمان درآمد ولی بردیم +تصاویر

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس