کد خبر 1330323
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
چه کسانی از بارسلونا می‌روند؟

ژاوی ۱۳ بازی بارسلونا را هدایت کرده و نشان داده به برخی از بازیکنان تیم اصلا اعتماد ندارد.

به گزارش مشرق، پس از عملکرد ناامیدکننده بارسلونا با رونالد کومان ، بارسلونا این مربی هلندی را اخراج کرد و ژاوی را به اردوگاه آبی‌اناری‌ها بازگرداند تا با کمک او بتواند به روزهای خوش بازگردد.

بارسلونا با ژاوی با اینکه هنوز، تیمِ قدرتمند و زهرداری نشده ولی نشانه‌های مثبتی از خود به نمایش گذاشته است.

ژاوی ۱۳ بازی با بارسلونا انجام داده و به ۵ برد ، ۴ تساوی و ۴ باخت دست یافته است. این تیم اکنون در رده هفتم قرار دارد و با برد امشب مقابل آلاوز می تواند تا رده پنجم نیز صعود کند.

بارسای ژاوی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ، بتیس در لالیگا، رئال مادرید در سوپرکاپ و بیلبائو در جام حذفی شکست خورده و حالا فقط امید دارد در لیگ اروپا به مقام قهرمانی دست یابد. البته امید بزرگ بارسایی‌ها این است که بتوانند به جمع ۴ تیم پایانی لالیگا راه پیدا کنند و در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده حاضر باشند. آنها برای رسیدن به این رتبه رقابتی بزرگ با بتیس، اتلتیکومادرید، سوسیداد، ویارئال و رایو وایکانو خواهند داشت.

 چه کسانی از بارسلونا می‌روند؟

۶بازیکن مورد غضب ژاوی

با اضافه شدن فران تورس و دنی آلوز که تقریبا در همه جا بازی می‌کنند، ژاوی به سیستم مد نظر خود رسیده است. او بازیکنان خود را نیز پیدا کرده و به نظر می‌رسد گروهی از بارسایی‌ها وجود دارند که نتوانستند نظر ژاوی را به خود جلب کنند.در گزارش زیر می‌خواهیم به بازیکنان خروجی بارسلونا اشاره کنیم. بازیکنانی که در این مدت اصلا نتوانستند در ترکیب آبی‌اناری‌ها قرار گیرند.

ریکی پویچ - اسکار مینگوئزا

بازیکن جوان بارسلونا که مورد غصب کومان قرار گرفته بود، با ژاوی هم به جایی نرسید و تمام امیدها را ناامید کرد. در کنار او باید به «اسکار مینگوئزا» نیز اشاره کرد. بازیکنی که زیر نظر کومان همیشه در ترکیب بود ولی با ژاوی از لیست خط خورده و در آستانه انتقال به والنسیا قرار گرفته است.

نتو

وقتی بازیکنان اصلی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا اعلام شد، ژاوی از یک اندیشه دیگر پرده برداشت. اینکه او به «نتو» دروازه‌بان دوم بارسلونا اصلا اعتماد ندارد و به جای تراشتگن به هیچ کس بازی نخواهد داد. دروازه‌بان برزیلی نیز علاقه دارد تا در زمستان و در روزهای پایانی پنجره راهی تیمی دیگر شود.

 چه کسانی از بارسلونا می‌روند؟

لنگله - اومتیتی

در خط دفاعی نیز لنگله و اومتیتی حضور دارند که از نظر ژاوی سزاوار بازی در ترکیب بارسلونا نیستند. لنگله که در اول فصل همیشه در ترکیب بود، به شدت اعتماد به نفس خود را از دست داده و با اینکه «پا چپ» است ولی ژاوی تصمیم دارد او را از ترکیب اصلی محروم سازد. از سوی دیگر اومتیتی نیز شرایط مشابهی دارد. او که با تمدید قرارداد خود باعث شد تا قرارداد فران تورس ثبت شود، در اندیشه‌های ژاوی نقشی ندارد. او حالا ۳ ماه هم مصدوم شده و به نظر می‌رسد دیگر به ترکیب بارسلونا نخواهد رسید.

 چه کسانی از بارسلونا می‌روند؟

بالده

و در انتها باید به «الخاندرو بالده» اشاره کرد که نقشی در اندیشه‌های ژاوی ندارد. سرمربی بارسلونا در بازی مقابل بیلبائو نشان داد که برای پست دفاع چپ ، به جای آلبا بیشتر علاقه دارد تا از دست استفاده کند و اگر دست نیز حضور نداشت به مینگوئزا بازی دهد. به همین دلیل به نظر بالده که تنها یک بار زیر نظر کومان در پست دفاع چپ بازی کرد، هنوز نتوانسته ژاوی را راضی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    چقد بتزیکن بی کیفیت داره بارسا اینا رو کی اسنخدام کرده قشنگ بارسا رو به یه تیم سطح 3 تنزل دادن این پت و مت ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس