مرگ یک زندانی سیاه پوست در آمریکا پس از ضرب و شتم از سوی زندانبانان

به تازگی ویدئویی در رسانه‎های آمریکایی منتشر شده که ضرب و شتم یک زندانی سیاه پوست را از سوی زندانبانان نشان می‎دهد.

به گزارش مشرق، ویدئوی ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهند که پاییز گذشته یک نوجوان ۱۷ ساله سیاه‌پوست پیش از مرگش با زندانبانان یک مرکز اصلاح و تربیت نوجوانان در منطقه «ویچیتا» در ایالت کانزاس آمریکا درگیر شده، که پس از آن زندانبانان بیش از ۳۰ دقیقه او را با صورت به سمت پایین بر روی کف زمین نگه داشته بودند.

به گزارش «گاردین»، به تازگی ویدیوئی از زمان انتقال «سدریک لوفتون» به بیمارستان منتقل شده است؛ وی دو روز بعد جان خود را از دست داد.

رفتار خشن زندانبانان با نوجوان سیاه پوست در کانزاس

چند شبکه تلویزیونی منطقه‌ای، تصاویری از این فیلم تقریباً دو ساعته منتشر کردند که شامل صدا نیستند.

رفتار خشن زندانبانان با نوجوان سیاه پوست در کانزاس

اداره پلیس کانزاس مدعی شده که اقدام زندانبانان به عنوان راهی برای مهار فردی است که از کنترل خارج شده، تا به خود یا دیگران آسیب نرساند.

رفتار خشن زندانبانان با نوجوان سیاه پوست در کانزاس

ویدئو نشان می‌دهد که این زندانی در زمانی که زندانبانان با استفاده از زور قصد بازگرداندن وی به سلولش را داشتند، با آن‌ها درگیر شد.

در فیلم منتشر شده، زندانبانان در حال فشار دادن «سدریک لوفتون» به داخل سلول هستند و زندانبانان بیشتری در محل حاضر می‌شوند.

دوربین زاویه نزدیکی از آنچه در داخل سلول اتفاق می‌افتد را نشان نمی‌دهد.

رفتار خشن زندانبانان با نوجوان سیاه پوست در کانزاس


گزارش این حادثه می‌گوید زندانبانان پای «سدریک لوفتون» را به غل و زنجیر بستند و او را بر روی شکم روی زمین قرار دادند.

زندانبانان در ادامه پیش از این که این زندانی را برای ارزیابی سلامت روان به بیمارستان ببرند متوجه شدند که او نفس نمی‌کشد.

رفتار خشن زندانبانان با نوجوان سیاه پوست در کانزاس


در ویدئو دیده می‌شود که پس از اینکه «سدریک لوفتون» حدود ۳۰ دقیقه به زور با صورت به سمت پایین بر روی زمین قرار گرفته بود، زندانبانان او را چرخانده و رو به بالا قرار دادند؛ آن‌ها مجبور شدند تا پیش از رسیدن کادر درمانی از روش‌های احیای قلبی استفاده کنند.

در همین حال خانواده «سدریک لوفتون» تصمیم دادستانی منطقه را زیر سوال بردند، چرا که اطلاعات جدید نشان می‎دهند کارکنان زندان کانزاس به پشت این نوجوان زندانی فشار آورده‎اند که باعث مرگ وی شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس