کد خبر 1330274
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
آمار استارت‌های استقلال در نیم‌فصل‌ دوم

بررسی آماری نشان می‌دهد که تیم فوتبال استقلال در شروع نیم‌فصل‌های دوم رقابت‌های لیگ برتر آمار متفاوتی از خودش برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانست در نیم‌فصل اول پس از ۱۰ سال با صدرنشینی، عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ را به دست بیاورد. نتیجه‌گیری این تیم باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به این فصل و عملکرد آبی‌پوشان امیدهای بیش‌تری داشته باشند و نگاه متفاوت‌تری به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

استقلالی‌ها این روزها درگیر ویروس کرونا شدند و بیش از نیمی از بازیکنان تیم در قرنطینه حضور دارند و دوره درمان خود را سپری می‌کنند. این اتفاق باعث شد تا بازی آبی‌ها مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر لغو شود و هم‌چنین بازی آبی‌ها مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ به تعویق بیفتد.

شاگردان فرهاد مجیدی روز چهارشنبه قرار است مقابل هوادار صف‌آرایی کنند و با این بازی به طور رسمی نیم‌فصل دوم لیگ را شروع خواهند کرد. این مساله باعث شد تا سری به عملکرد آبی‌ها در شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بزنیم. آبی‌پوشان پایتخت در ۲۰ فصل مسابقات لیگ تا به این‌جای کار، در بازی‌های اول نیم فصل دوم ۹ پیروزی، ۸ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند.

بهترین شروع‌های استقلال به لیگ‌های هفدهم و هجدهم برمی‌گردد. آبی‌ها در شروع نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد با ۴ گل این تیم را شکست دهد. استقلالی‌ها فصل بعد نیز در بازی اول نیم‌فصل دوم مقابل پیکان قرار گرفتند و این تیم را نیز با ۴ گل مغلوب کردند.

هم‌چنین استقلال بیش‌ترین تقابل خود مقابل تیم‌های پاس تهران، سپاهان و استقلال اهواز داشته است که مقابل این تیم‌ها نتایج متفاوتی در نیم فصل دوم کسب شده است.

نتایج استقلال در بازی‌های آغازین نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

۹۹-۰۰: استقلال یک - مس رفسنجان یک

۹۸-۹۹: استقلال یک - ماشین‌سازی ۲

۹۷-۹۸: پیکان صفر - استقلال ۴

۹۶-۹۷: استقلال ۴ - صنعت نفت آبادان صفر

۹۵-۹۶: نفت تهران صفر - استقلال یک

۹۴-۹۵: استقلال ۳ - سیاه‌ جامگان یک

۹۳-۹۴: استقلال یک - راه‌آهن صفر

۹۲-۹۳: استقلال صفر - گسترش فولاد صفر

۹۱-۹۲: استقلال ۲ - آلومینیوم هرمزگان صفر

۹۰-۹۱: استقلال یک - سپاهان یک

۸۹-۹۰: استقلال صفر - شهرداری تبریز صفر

۸۸-۸۹:‌ سپاهان ۲ - استقلال صفر

۸۷-۸۸: ابومسلم صفر - استقلال ۲

۸۶-۸۷: استقلال اهواز یک - استقلال ۲

۸۵-۸۶:‌ ذوب‌آهن صفر - استقلال صفر

۸۴-۸۵: صباباتری یک - استقلال یک

۸۳-۸۴: استقلال اهواز ۲ - استقلال ۲

۸۲-۸۳:‌ استقلال صفر - پاس تهران یک

۸۱-۸۲: پاس تهران یک - استقلال یک

۸۰-۸۱: استقلال یک -  برق شیراز صفر

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس