بازگشت مدیر حاشیه ساز به پرسپولیس منتفی شد؟

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت پول طلب کریستین اوساگونا از سازمان لیگ همچنان مطالباتی در این سازمان دارد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که قرار بود سازمان لیگ فوتبال کشورمان طلب پرسپولیس به کریستین اوساگونا را از باقی‌مانده پولی که این باشگاه برای تبلیغات محیطی به حساب سازمان لیگ واریز کرده بود پرداخت کند، دو روز قبل کمیته وضعیت فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن این بدهی ۹۶ هزار دلاری به اضافه ۵ درصد سود سالیانه بسته شد.

این در شرایطی است که سازمان لیگ هفته گذشته حدود سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد تا خود باشگاه پول را به حسابی که اوساگونا اعلام کرده واریز کند. البته طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با وجود واریز حدود ۱۰۱ هزار دلار به حساب این بازیکن، با توجه به شرایط تحریمی علیه کشورمان این پول بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید

سازمان لیگ سه میلیارد از بدهی پرسپولیس را داد

باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با کارگزار فعلی‌اش حدود ۴۲ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز کرد که البته ۳۳ میلیارد تومان از این واریزی مربوط به سهم این سازمان برای اجرای تبلیغات محیطی توسط خود سرخ‌پوشان است و با توجه به واریز ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای پرداخت طلب اوساگونا، اکنون پرسپولیسی‌ها حدود ۶ میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب دارند.

البته ظاهرا مبلغ باقی‌مانده‌ای که این باشگاه به حساب سازمان لیگ واریز کرده به دلیل اینکه پرسپولیس ضمانت‌نامه بانکی برای استفاده از وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، ۲ بازیکن تاجیکستانی‌اش ارائه نکرده به عنوان ضمانت درنظر گرفته شده  و هر زمانی این ضمانت‌نامه تحویل داده شود، سازمان لیگ هم پول پرسپولیس را بازمی‌گرداند.

صادق درودگر، رئیس کمیته اقتصادی و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت و گویی ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: دلیل بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پرونده اوساگونا، محدودیت تبادلات مالی برای کشورمان است. قطعا با توجه به اینکه ما پول را به حساب این باشگاه واریز کرده‌ایم، مدیران پرسپولیس هم به زودی مشکل را حل خواهند کرد. در مورد استفاده از بازیکنان تاجیکستانی هم با توجه به اینکه نامه مربوط به اوساگونا پنج روز بعد از صدور کارت این دو بازیکن ارسال شده هیچ مشکلی وجود ندارد. قبل از اینکه ما پول را بدهیم کارت بازی صادر شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس