کد خبر 1330132
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
محسن رهامی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد

محسن رهامی: برای بازسازی بدنه رأی و بدنه اجتماعی جریان اصلاحات کارهایی را، هم به صورت جمعی و تشکیلاتی و هم به وصف فردی و اشخاص حقیقی، شروع کرده ایم.

به گزارش مشرق، محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب از برنامه این جریان برای حضور فعال و حداکثری در انتخابات آتی مجلس (اسفند ۱۴۰۲) خبر داده است.

چندی پیش هم علی محمد نمازی از اعضای حزب کارگزاران گفت: «حزب کارگزاران قطعا برای انتخابات مجلس دوازدهم برنامه خواهد داشت». با این حال چند روز پیش روزنامه شرق در گزارشی اصلاح طلبان را مورد نقد قرار داد و پیرامون اعلام آمادگی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نوشت: «بعد از ناکارآمدی روحانی مردم دیگر به حرف جناحی اعتنا نمی‌کنند» و «مردم شما را طرد کرده‌اند؛ به جای اقناع جامعه فقط توقع رای دارید».

بخش هایی از اظهارات رهامی را در ادامه خواهید خواند:

*برای بازسازی بدنه رأی و بدنه اجتماعی جریان اصلاحات کارهایی را، هم به صورت جمعی و تشکیلاتی و هم به وصف فردی و اشخاص حقیقی، شروع کرده ایم و تلاش می کنیم که سازمان رأی خود را سر و سامان بدهیم ولی، مشکل اصلی و ریشه ای این است که مردم امید خود را به اصلاح امور و حل مشکلات کلان کشور، از طریق حضور در صندوق های رأی، به تدریج از دست داده اند که در این صورت تلاش های جریان های سیاسی چندان مؤثر نخواهد بود.

*استراتژی کلی ما همیشه حضور فعال و حداکثری در انتخابات مختلف، خصوصا مجلس بوده و در دوره های گذشته هم هرگاه زمینه حضور نیروهای اصلاحات در صحنه انتخابات فراهم شده، نوعا این جریان با اقبال عمومی مواجه شده است.

*برای انتخابات آینده با توجه به تجارب گذشته و خصوصا انتخابات مجلس یازدهم، باید این استراتژی را هرچه بیشتر کارآمد و به روز رسانی کنیم و در استیفای حقوق حقه و قانونی مردم، از تمام ظرفیت قانون اساسی بعنوان میثاق ملی، استفاده کنیم ولی می دانیم که با توجه به شرایط کشور و عملکرد ارگان های حاکمیتی و نظارتی، راه بسیار سختی را در این خصوص در پیش داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    5 1
    خخخخخخ به تاریخ پیوستید اسلاحتلب
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    6 0
    مگه هنوز رأی دارن؟
  • کامران IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    3 0
    خدا به دادمون برسه
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    2 0
    خواب دیدید چاییدید
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    4 2
    اصلاح طلبان را ول کنید چه خبر از شفافیت آرای نمایندگان؟
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      2 0
      اتفاقا افسادطلبان بدنبال سوء استفاده از همین نقطه ضعف‌های مجلس انقلابی برای هوچی گری و جمع آوری رأی در انتخابات مجلس هستند
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    5 0
    این پرو روهای نجومی همون هایی هستن که می گفتن مجلس هیچ کاره است ! یا همیشه میگفتن نذاشتن کار کنیم! قدرت طلب هایی که خسارت می زنن همیشه هم ژست اپوزیسیون می گیرن کور خوندن دیگه مردم به شما رای نخواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس