جنگ بیهوده و دیوانه وار علیه یمن را متوقف کنید

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد شدید از حملات ائتلاف سعودی به ملت مظلوم یمن، خواستار توقف این جنگ بیهوده شد و ادامه آن را خواست رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، راهپیمایی گسترده ای در غزه در همبستگی با ملت یمن و در مخالفت با حملات دیوانه‌وار ائتلاف سعودی برگزار شد.

جنگ بیهوده و دیوانه وار علیه یمن را متوقف کنید

خالد البطش از از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در این راهپیمایی گفت: ائتلاف سعودی کاری در حمایت از فلسطین یا لبنان در برابر اشغالگران اسرائیلی انجام نداده است. ارتش های عربی کاری برای آزادسازی فلسطین نکرده اند و ماموریت آنها حفظ تاج و تختها از خشم ملتهاست.

وی افزود: جنگنده های عربی به جای یاری قدس و فلسطین، غیرنظامیان بی گناه در یمن را هدف قرار می دهند. از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی می خواهیم که برای توقف حمله به یمن اقدامی انجام دهند و به حرکت درآیند.

البطش ادامه داد: جنگ بیهود و دیوانه وار علیه یمن به نفع اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه است. ما خواستار برگزاری تظاهرات ضد هدف قرار دادن غیرنظامیان و بالا بردن صدای امت اسلامی برای توقف جنگ یمن هستیم.

وی افزود: راه قدس از حمله ائتلاف سعودی به افراد بی گناه در یمن نمی گذرد. ما خواستار تشکیل ائتلاف عربی در حمایت از غزه و فلسطین با پول و سلاح هستیم. میلیاردها پولی که در جنگ علیه یمن هزینه می شود و سربازان سعودی و سودانی و دیگران همگی نفعش به رژیم صهیونیستی می رسد.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: جنگ ائتلاف عربی به رهبری سعودی و امارات علیه یمن بیهوده است و استفاده کننده بزرگ از این جنگ اشغالگران اسرائیلی و آمریکا هستند. اسرائیل و آمریکا حامی اصلی ادامه جنگ علیه یمن از سال ۲۰۱۵ هستند تا منابع یمن نابود و مردم این کشور قربانی شوند. هدف این است که نگاهها از آزادسازی فلسطین منحرف شود.

وی مجددا از انفعال اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در این باره انتقاد کرد و افزود: مهمات و سلاحی که در جنگ علیه یمن استفاده می شود قادر به آزادسازی فلسطین از لوث رژیم صهیونیستی کافی است.

البطش ضمن ابراز انزجار از حملات دیوانه وار ائتلاف سعودی و تسلیت به خانواده شهیدان در یمن، تاکید کرد: احدی نمی تواند خواست خود را بر ملت یمن دیکته کند.

وی تاکید کرد: کشتارهایی که ائتلاف عربی در یمن مرتکب می شود به مثابه لکه ننگی بر پیشانی کشورهایی است که در قتل کودکان و زنان و غیرنظامیان بی گناه شریک هستند. ائتلاف عربی در قبال کشتار غزه و یهودی سازی قدس و حرم الابراهیمی ساکت است و کاری انجام نمی دهد و در عوض جنگنده های این ائتلاف غیرنظامیان را در یمن هدف قرار می دهند. این جنگنده ها به جای اینکه صهیونیستها را هدف قرار دهند غیرنظامیان در یمن را هدف قرار می دهند. ما گزینه ای غیر از اینکه صدایمان در مخالفت با قتل بی گناهان در یمن بلند کنیم، نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس