نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:ما بازی خوبی نکردیم که از آن دفاع کنم، همه ما کادرفنی و بازیکنان به خاطر این باخت های چند وقت اخیر بسیار ناراحتیم.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: نیم اول خیلی بدی داشتیم با وجود اینکه در دقیقه یک گل زدیم. باید شرایطمان بهتر می شد و با اعتماد به نفس بازی می کردیم. اما متاسفانه روی اشتباهات خیلی بچه گانه به حریف موقعیت دادیم. خیلی هم موقعیت سازی نکردیم. نیمه دوم هم به نسبت بهتر بودیم اما نه آنچه که از ما انتظار می رود. مس لیاقت برد داشت. با تمام وجود جنگیدند و باید به آن ها تبریک گفت.

بیشتر بخوانید

گام بلند مس رفسنجان به سوی آسیایی شدن/ گل زودهنگام مغانلو پَر پَر شد؛ سپاهان از سرخابی‌ها فاصله گرفت

وی افزود: ما بازی خوبی نکردیم که از  آن دفاع کنم. همه ما کادرفنی و بازیکنان به خاطر این باخت های چند وقت اخیر بسیار ناراحتیم. من آمده ام که اینجا به تیمم کمک کنم. اما شرایط به خوبی پیش نمی رود. سعی کردیم سازماندهی ما در تمرین و روحی روانی و آنالیز خوب باشد اما متاسفانه بازدهی لازم نبوده، باید به آینده امیدوار باشیم اما شرمنده هواداران هستیم. همه باید بدانیم که در سپاهان بازی کردن یا مربیگری کردن لیاقت می خواهد. واقعا باید برای ‌آن تلاش کرد و از جان مایه گذاشت. در تعطیلات تصمیماتی می گیریم که به صلاح تیم و باشگاه باشد و هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.

سرمربی سپاهان در مورد تیم مس رفسنجان عنوان کرد: این تیم از سال گذشته عملکرد خوبی داشته، آنها تیم خوبی هستند و خوب جلو می‌روند. کادر فنی این تیم را به خوبی آماده کرده است. حق‌شان برد بود. آنها بهتر از ما آنالیز و بازی کردند. سعی کردند از شرایط بازی خوب استفاده کنند. بیش از آنچه فکر می‌کردم ضعیف عمل کردیم اما این بازیکنان تمام تلاش‌شان را برای تیم به کار می‌گیرند.

وی افزود: هر اتفاقی می‌افتد مسئولیتش با من است. این بازیکنان هر بازی می‌کنند مسئولیتش با من است. اگر هر بحث و صحبتی در مورد سپاهان است هواداران فقط در مورد من صحبت کنند. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند اما این بازی دور از انتظار بود و واقعاً بازی خیلی بدی انجام دادیم

سرمربی سپاهان در مورد بحث داوری و همچنین بازی در سرچشمه که باعث شد سپاهان مسیر بیشتری را برای  انجام مسابقه طی کند، گفت: من خیلی به بحث داوری ورود نمی‌کنم. برایم برنامه‌ریزی درست مهم است. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و بگویم که بازیکنان یک ساعت در اتوبوس بودند. اینها واقعیت فوتبال ما است. مس باید در زمین خودش بازی کند و بهتر است شرایط برای آینده‌شان بهتر شود اما به هر حال تیم آنها هم یک ساعت در اتوبوس بوده است. تیم مس باید در شهر خودش باشد و این شرایط حرفه‌ای‌تر است. ضمن اینکه باید بگویم دست‌شان درد نکند. شرایط طوری نبود که گله کنم.

نویدکیا در مورد غیبت خلعتبری در این بازی اظهار داشت: محمدرضا یک مشکل کوچک داشت. امیدوار بودیم مشکلش برطرف شود و بتواند در کنار تیم باشد اما نتوانست و نیامد. چیز خاصی نبود.

وی در مورد نیمکت‌نشینی عزت‌الله پورقاز و اینکه گفته می‌شود او اضافه وزن دارد، عنوان کرد: عزت همه تلاشش را می‌کند. اینکه از بیرون به نظر می‌رسد اضافه وزن دارد اینطور نیست، حالت بدنی‌اش اینطور است اما در مورد نژادمهدی برای اینکه بتوانیم از عقب بازی‌سازی کنیم از او استفاده کردیم. او مشکلی نداشت که تعویضش کنیم. جزو معدود بازیکنان ما بود که خوب بازی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس